41

246 18 0
                                    

Scott

Máma odvádí Stilese a další čtyři doktoři Allison a Tea..

,,Tak co?" zeptám se, když přijde z pokoje ,,Bude v pohodě, usnul" řekne a jde k počítači.

,,Hele.. A co Allison? A Teo?" ,,Ty má jiný doktor Scotte.. Hele a co ty?" ,,Co se mnou?" ,,Měl by si jít spát" ,,Nejdu.. Budu tady a čekat na doufám že dobré zprávy" řeknu a sednu si na židli..

,,Ne" sehne se ke mě ,,Ty se teď půjdeš domů vyspat" řekne a ukáže na dveře z nemocnice..

,,Kdyby se cokoliv stalo, zavolám ti" řekne, já jen kývnu a odcházím ke své motorce.

Sedím doma na posteli a doufám že budou v pořádku.

Když v tom uslyším kroky na chodbě..

Čekám co se bude dít..

,,Necháváte odemčeno" řekne Malia, když vejde do pokoje..

,,Já vím, to bylo kvůli Stilesovi" ,,Bude v pohodě.. Všichni budou, Stiles dostal jen záchvat, ze kterého bude v pohodě hned" ,,Ale co All? A Teo?" ,,Všichni budou v pořádku" ,,Nevím" řeknu a padnu na postel..

Malia hhned vedle mě..

,,Budou v pohodě Scotte" uklidní mě Malia..

,,Já vím..Jen musíš to pochopit..Můj nejlepší kamarád..Moje dobrá kamarádka..A kluk co se nám snaží pomoct" řeknu doufáám že mě alespom trošku chápe..Ale Malia má pochopení pro vše,takže stoprocentně..

,,Chápu..A ted musím ahoj" řekne a odchází..

Nechává mě tu na pospas svým myšlenkám..

Se kterými také usínám..

Vlkodlak Kde žijí příběhy. Začni objevovat