,,Vstávej" uslyším známý hlas..
Ptří Scottovi...
Zvednu se a koukám se na něj..Je tu i Theo,Stiles a Lydia..
,,Hejjj,hejj" vykřikne Theo..
,,Co zas?" zeptá se Scott ,,To je ten vlk..Jak na sobě měl tu krev" řekne..No doháje!
,,Doopravdy jsi vlkodlak??" zeptá se Scott.Twl..Stoprocentně bych vám odpovídala,kdyby ne!
Kývnu k souhlasu..Ze Scotta je cítit nedůvěra..
Asi bych jim měla dát nějak najevo že jsem Allison..Není to špatný nápad..
Ale jak?
Všimnu si nějakých věcí na stole..Možná by tam mohla být nějaká věc,podle které bych jim to mohla vyvětlit..
Seskočím z postele a jdu ke stolku..
Jsou tu noviny...Nějaké fotky z nějakého případu..Což mi nic moc nepomáhá..Hele!!Co tu dělá mé tričko??
Tričko vezmu do tlamy a jdu k hloučku Scottovi smečky..
,,Hele!!Tohle není věc na spaní,hraní a nebo cos tím chceš dělat!!" křikne Stiles a tričko mi chce sebrat..
,,Ani to nezkoušej!" křiknu..Oni podle mě slyšeli jen zlé vrčení..Ale,co se dá dělat..
Stiles se ihned uklidní..Tričko položím na zem..Chci ho lépe rozložit...Jenže v tom mi ho Theo sebere..
Začne se ve mě hromadit vztek..
Já vím že to nesmím udělat!Jenže oni jsou úplně blbý!!
Každým dnem jsem se cítila víc jako vlk..Než vlkodlak..
Proto mě těd ovládly vlčí pudy..Vyskočím a Thea kousnu do ruky...Takhle to dopadá,když chcete něco sebrat vlkovi..
Theo se chytne za ránu,promění se a jde ke mě s vytaženými drápy..
Začnu couvat a slyším jen jak Theo říká ,,Podle mě není vlkodlak!!Je to jen vetřelec!!Měli bychom to zabít,dřív než se z toho vyklube náš nepřítel!!" ...
Skočí po mě a chce mi rozříznout hrdlo..
Ucítím úlevu..
,,Ne!!Nikdo se zabíjet nebude!!" křikne Scott..Theo leží opodál..
,,Theo!Zachránila mi sestru!Takže na ni ani jeden z vás nesáhne!" křikne Derek ,stojící nad Theem..
Z Thea je cítit strach..
Kývne k souhlasu ,Derek ho pustí a Theo si stoupne za Scotta..Tak to mě zajímá jak chtějí takhle spolupracovat...
Zůstanu navždy vlkem!!Protože tahle smečka mi doopravdy nepomůže..
Možná se nějak dostat domů..Tam by mi pomohly..?Možná ano...Kéž by..
ČTEŠ
Vlkodlak
FantasyAhoj Jmeuji se Allison. Je mi 17 a žiju v malém městečku jménem Beacon Hills. Mám velmi složitý život, což asi někteří lidé nechápu. A ani nikdy chápat nebudou, nejsem nijak oblíbená, spíše jsem jen ta divná holka ze školy co nerada mluví. Matka a o...