Allison
Pomalu začnu vnímat okolí.
První zvuk,který uslyším jsou nemocniční přístroje,které ze svého srdce nenávidím.
,,Paní Wolfová,zavolám vám doktora" oznámí mi sestřička,která mi právě kontorolovala kapačku.
Po nějaké chvíli do pokoje vstoupí doktor. Nikdy jsem neviděla že by tu byl černý doktor,ne nejsem rasista..Jen jsem ho nikdy nevšimla.
,,Aaaa paní Wolfová.Jak se cítíte?" zeptá si sedne na židli,se složkou na které je napsáno mé jméno a přijmení.
,,Dobře,co se stalo?" zeptám se,pamatuji si to až moc dobře.Ale zajímalo by mě co kluci vymyslely.
,,Měla jste dopravní nehodu ,se svým přítelem" ,,Mým co?" zeptám se udiveně.
,,Vaším přítelem,jmenuje se Theo Reiken" oznámý mi.Cože Theo?
,,Je tu nějaký problém paní Wolfová?" zeptá se doktor,je mi jasné že tohle vymyslel Scott nebo Stiles.
,,Ne všechno je v pořádku,a je Theo v pořádku??" zeptám se, snažím se tvářit jako že mě to zajímá.Neříkám že mě to nezajíma,ale pořád je to Theo Reiken...
,,Je v pořádku..Jen má velkou ránu od skla na boku" oznámí mi.
Já jen kývnu hlavou a doktor odchází.
Vezmu si telefon a volám Stilesovi. Když to po několika pípnutích nezvedá,hovor ukončím a vytočím Scottovo číslo.
Já : Scotte???
Scott : Ano??
Já : Stiles mi vezvedá mobil..A tak jsem se chtěla zeptat co přesně jste řekli
Scott : Že jste spolu jeli do restaurace..A asi vám přes cestu přeběhlo zvíře.Noo a nabourali jste..
Já : Dobře a co je se Stilesem?
Scott : Dostal záchvat,takže je taky v nemocnici
Já : Aha..Dobře..Hele za jak dlouho mě pustí,doktor měl něco ohledně operace..Co když se do té doby zahojím?
Scott: To se domyslí,hele já tam později přijedu jo? Ted musím ahoj
A těmito slovy hovor ukončí.
Nenávidím nemocnice...A on mě sem odvede...
Čekám zda ještě někdo přijde,jenže ono nic...
Co tu mám jako dělat??Se tu unudím k smrti.
Vezmu mobil do ruky a projíždím sociální sítě.Nic nového,pořád jen bláboli a kraviny.
Uslyším kroky ,které se rychle přibližují k mému pokoji.
Dveře se rozletí,stojí v nich Liam.
,,Ahoj All" řekne a sedne si na židli.
,,Ahoj Liame,co ty tady?A vůbec proč ti Scott řekl že tu jsem??" ,,Scott mi nic neřekl" ,,Tak jak víš že tu jsem?Mě sleduješ nebo jak?" ,,Ne ,ale táta..Říkal že operoval dívku jménem Allison Wolfová" ,,Cože?Tvůj táta je ten doktor? Promin jestli ho urazím,ale ty..Ty jsi bílej..A on" Liam mě ihned přeruší ,,černej..Ano,je můj nevlastní táta" řekne a usměje se..
,,Asi by si měla jít spát" řekne a odchází,má pravdu.Otočím se na bok a usínám.
ČTEŠ
Vlkodlak
FantasyAhoj Jmeuji se Allison. Je mi 17 a žiju v malém městečku jménem Beacon Hills. Mám velmi složitý život, což asi někteří lidé nechápu. A ani nikdy chápat nebudou, nejsem nijak oblíbená, spíše jsem jen ta divná holka ze školy co nerada mluví. Matka a o...