13

545 29 0
                                    

Probudí mě opět budík!!

Vstanu, obléknu se a jdu se podívat po Scottovi ,,Ahoj" pozdraví, když vstoupím do kuchyně ,,Ahoj" ,,Takže...Dnes uskutečníme náš plán" ,,Jo" řeknu.. Tohle bude těžký ,,Jsi nervózní" ,,Kecáš" řeknu ironicky ,,Hele ironie si užívám každým dnem od Stilese" ,,Možná ani nebudeš" ,,All" ,,Promiň" řeknu a on mi podává snídani.

Škola...

Stojím před budovou utrpení.. Sama, Scott a Liam dělají že se se mnou nebaví..

A plán začíná!

Všimnu si jeppu, Stiles vystupuje a jde ke mě ,,Čau" řekne ,,Ahoj?" ,,Co ti je?" zeptá se ,,Včera si mě málem srazil! A teď se ptáš co mi je? Aha" řeknu a připravuji se k odchodu, Stiles mě chytí na zápěstí a přitáhne zpět k němu ,,Promiň.. Byl jsem naštvaný" ,,A co kdyby mě ten divnej kluk nesrazil na stranu? Srazil by si mě! A nejspíš i zabil!" ,,Neudělal bych to" řekne a koukne mi do očí ,,Jo.. Jasně" řeknu a snažím se vyvolat slzy Allison! Dělej!  tak přesně tohle mi říká mé svědomí..

Jo!

,,Nebreč prosím!" řekne a chce mě obejmout ,,Ne.. Mohl si mě zabít! A jak by si něco takového vysvětlil? Měl jsem nervy!? Joo prošlo by ti to" řeknu, vysmyknu se mu a odcházím do školy.

Cítím na sobě jeho pohled..

Jdu ke skříňce, Scott říkal něco že mám mít uši na šťopkách.. Neříká se to u očí? No to je fuk..

,,Dobrý! Jen tak dál! Pak za ním jdi.. A zjisti co ho naštvalo.. To za 1 a za 2..Jestli si nepíše s Teem nebo tak" poručí mi Scott a pak slyším jen zvonění..

Sednu si přímo za Stilese a pošlu mu papírek..

O přestávce ke mě přijde ,,Jo.. Budeme spolu sedět na obědě.. S tebou vždycky a ty to víš!" ,,Díky" řeknu a usměju se.

Jdu na biologii a Stiles má chemii? Nevím..

,,Tak co?" ,,Jde to zatím dobře" řeknu a usměju se.

Čas oběda..

,,Jdeš?" zeptá se Stiles, jdu s ním tedy na oběd..

,,Stilesi?" ,,Ano?" odpoví, jenže v tu chvíli se zahledím na Liama, kterej jde kousek za Stilesem..

Podívá se na mě, já jen kývnu k souhlasu..

Prochází okolo.. Udělá že "zakopne"  a vysype na mě celý jeho oběd..

,,Ty idiote!" křiknu a podívám se na oblečení ,,Včera si mě srazil?! A teď? Na mě vysypeš oběd? Vážně?" křiknu, Stiles se zvedne a přibližuje se ,,Cože?" zeptá se ,,Já.. Nechtěl" řekne Liam a koukne mi do očí ,,Jo to určitě! Tohle není náhoda!" prsknu..

Stiles se rozpřáhne a dává Liamovi pěstí..

Liam mu ji vrací a vznikne z toho velké pobavení pro jídelnu..

Stoupnu si mezi ně.. A jak nečekaně ji ihned schytám.. Podle plánu, ji mám vrazit Liamovi.. Otočím se a plnou ranou ji Liamovi vpálím..

Ihned proběhnou učitelé a odtrhávají nás.

,,Stilinsky! A Allison! K ředitelce!" křikne jenda z učitelek ,,A co on?!" ,,Liame! Ty jdi domů!" přikáže mu, Liam jen kývne k souhlasu a odchází.. Při odchodu jen slyším jak říká ,,Je to na tobě" ,,Vím" šeptnu a se Stilesem odcházíme do ředitelny..

,,Dobrý den" pozdravíme jednohlasně učitelku ,,Dobrý" odpoví a ukáže nám na židle, oba si sedneme.

,,Můžu se vás zeptat co se stalo?" promluví k nám ,,Vysypal na mě oběd a já vím že to bylo naschvál" ,,Co když ne?" ,,Bylo.. Už včera mě srazil" ,,Dobře.. Když myslíš... Dám vám na výběr.. Oboum.. Vím že tě Stiles jen bránil.. Takže mi buď uděláte referát a nebo budete po škole" nabídne nám učitelka ,,Referát" řekneme opět jednohlasně ,,Dobře..tady" řekne a podává nám lísteček o čem má referát být..

Vlkodlak Kde žijí příběhy. Začni objevovat