Sobota! Konečně!
Vstanu, obléknu se a jdu si udělat chapucino a rohlík s marmeládou.
Co budu dělat? Asi půjdu ven.. Dobrý nápad, hodně dobrý nápad..
Jdu pomalým krokem od hotelu, je teprve 8 ráno.. Takže tudy nechodí moc lidí..
Sednu si do parku a poslouchám písničky.
,,Ahoj" pozdraví a sedne si vedle mě, otočím se na něj ,,Ahoj? My dva se známe??" ,,No.. Už jsem tě viděl tady na střední" ,,Aha a proto se známe??" ,,Aha.. Tak já se ti omlouvám" řekne, zvedne se a chce odejít ,,Čekej" chytnu ho za zápěstí a pomalu začnu vysouvat drápy.. Zarývají se mu do kůže...
Po nějaké chvíli to začne cítit..
Podívá se na mě ustrašeným pohledem..
,,Přestane to bolet neboj se" oznámím mu.
On se nadechne, chce křičet!
Druhou ruku položím na jeho ústa aby nemohl..
Vidím jak krvací a to je taky poslední co vidím, protože odcházím..
Co budu dnes dělat?!
Spát! Musíš nabrat sílu! Oznámí mi hlas v hlavě.
Mám ho poslechnout?
V mém rozhodování mezi ano a ne.. Zhlédnu Liama..
Jo půjdu spát..
Pomalým krokem jdu do hotelu.. Všimnu si Scotta ,,Co tu dělá?!" řeknu si pro sebe..
Stojí u výtahu, ještě že jsou z druhé strany schody!
Přeběhnu ke schodům ,,Allison!!" křikne Lydia, běží ke mě.. Nechce aby o mě věděl Scott, takže mě zatáhne do nějaké chodby..
,,Pojedeme k tobě nahoru a tam mi to vysvětlíš? Ano?" řekne, já jen kývnu a obě jdeme po schodech do mého pokoje..
Lydia sedí na posteli ,,Tak All.. Mluv" ,,Nepomůžete jí! Nikdo!" řeknu ,,Jo! Pomůžeme" řekne Lydia ,,Nemáte šanci! Nevíte kdo a co jsem zač!" ,,My to zjistíme" ,,Mysli si to! Já nejsem jako ty! Nebo jako byl Stiles! Nogicune. Haah.. Nogicune je oproti mě mravenec! A já jsem člověk!" ,,Neřekla bych že jsi člověk.. Když si vlezl do člověka" ,,Lydie! Jdi pryč!" řeknu, snažím se ovládat ,,Cože?!" ,,Jdi pryč.. Prosím" řeknu a chytím se židle. Lydia si všimne jak se mi vysouvají drápy..
Lydia uteče..
Já běžím jen zamknout dveře..
Jdu k posteli a lehám si..
,,Jdeme ji najít!" křikne chraptiví hlas ,,Chtěl jsi abych spala! Takže jdu spát!" řeknu, on už neodpovídá a já usínám...
ČTEŠ
Vlkodlak
FantasyAhoj Jmeuji se Allison. Je mi 17 a žiju v malém městečku jménem Beacon Hills. Mám velmi složitý život, což asi někteří lidé nechápu. A ani nikdy chápat nebudou, nejsem nijak oblíbená, spíše jsem jen ta divná holka ze školy co nerada mluví. Matka a o...