Noční můra.. (8)

688 38 1
                                    

Probudím se, nevím proč ale automaticky se podívám k oknu.

Nikde nic? Allison! Co ti je?

Zvednu se a jdu se podívat po Scottovi, kterej samozřejmě že není na gauči.

,,Scotte?" křiknu ,,Uteč!!" křikne někdo z kuchyně.

,,Ne!" řeknu a proměním se na vlkodlaka a rozeběhnu se k tomu... Tomu, něčemu. Nemám tucha co to je.

Dvakrát ho bodnu do žeber, jenže jemu se nic neděje..

Ucítím jak mým bokem něco projelo.. Podívám se na něj a ono mi ho to probodlo "drápem"  je to něco, jako jeden dráp a vychází z ruky. Možná kost.

Podívá se jak padám a odchází. Scott ke mě běží ,,Dobrý.. To se zahojí" řeknu ,,Nezahojí, byla to alfa..než se to zahojí vykrvacíš tady" ,,Bude to dobrý" řeknu, usměju se a usínám. Jediné co slyším je Scotta hlas který říká ,,Nesmíš usnout!"

,,Neeeeee!!" křiknu, když se probudím ,,Allison?" vykřikne Scott a běží ke mě.

,,Klid!" opakuje stále a drží mě v objetí ,,Promiň" řeknu, když se uklidním ,,Nemáš se za co omlouvat... Jen mi řekni co se stalo?" ,,Jen...noční můra" ,,Co se ti zdálo?" ,,Nevím co to bylo.. Byl jsi tam ty, já a to zvíře. Nevím co to bylo, říkal jsi že to byla alfa.. Že se to bude zahojovat díl.. Jenže mě sekl hodně hluboko, takže jsem umřela" ,,Byl to jen sen" řekne a zahledí se do prázdna ,,Co je?" ,,Ale nic" řekne.

Když se to všechno uklidní, jde si lehnout do postele. Ale já teď dooprady usnu hodně těžko..

Začíná svítat a já pořád nespím ,,All?"  ,,All? Ty mi říkáš All?" ,,Jo.. Allison je moc dlouhé a All je super" řekne a usměje se ,,Okey... A co si chtěl?" ,,Spala si vůbec?" ,,Ne" ,,All, budeš muset spát" ,,Tobě se to řekne" ,,To je pravda... Noo hele chceš vidět Lydii??" ,,Jo" řeknu a vyskočím z postele ,,Jdeme jako hned?" řekne otráveně ,,Jo" odpovím a jdu k jeho motorce.

Tndndtndntndnd
Rozezní se zvonek ,,Už jdu!" křikne Lydie a jde otevřít.

,,Ahoj Scotte" řekne udiveně ,,Ahoj, Lydie máme pár otázek.. Spíš já" ,,Okey" řekne a pustí nás dál.

,,Joo Lydie.. Tohle je Allison, Allison.. Lydie.. Lydie je Banshee" ,,Vím.. Stiles mi vyprávěl" řeknu a podám ji ruku ,,A ty jsi?" ,,Vlkodlak" řeknu a kouknu ji přímo do očí ,,Jmenuješ se Allison jo?" ,,Ano" ,,Z Beacon Hill??" ,,Ano" ,,Takže, já o tobě vím víc než kdykoliv ze všech?" ,,Jak se to řekne" ,,No jo.. O vlkovi jsem nevěděla, ale ro není podstatný. Vím co máš ráda a co nenávidíš.. A-" zarazí se a začne koukat z okna ,,Lydie?" ,,Proto nemáš ráda oměj, psala si sice že se ti ta kytka nelíbí. Ale nebylo to tím... Ona tě zabíjí" ,,Jo" řeknu ,,Dobře, dáš si čaj?" ,,Z čeho je?" ,,Se bojíš? Hele já patřím do Scottovi smečky.. Neublížila bych nikomu, koho má rád. Teda až na Tea, tomu bych roztříštila hlavu" řekne, usměje se a jde do obýváku.

Sedíme u čaje a povídáme si ,,Kde je vůbec Stiles?" zeptá se ,,Doma" odpoví klidně Scott ,,Proč?" ,,Nevím.. Lydie, asi by ses za ním měla stavit" ,,Proč já?" ,,Protože, All se ho na tebr zeptala a on byl hned naštavej, urazil se a den už nevylzel" ,,Ach.. Jo! Proč je to s ním takhle těžký!?" řekne a napije se z čaje.

14:00

,,Tak ahoj" rozloučí se Scott s Lydií objetím.

,,Ahoj" řekne a pohlédne na mě ,,Ahoj" řeknu a oba odcházíme.

Jedeme motorkou ,,Kam jedeme?" křiknu aby mě slyšel...

,,Stiles" odpoví a zatočí do leva.

Všimnu si nějaké šáhlé ženský na silnici.
,,Scotte!" jeknu a zmačknu ho ,,Jo" řekne a snaží se zabrzdit.

Motorka udělá smyk a já se Scottem vyletíme z motorky. Ucítím třeštění hlavy a pak vidím jen tmu.. Brzy to přejde... Vím to....

Vlkodlak Kde žijí příběhy. Začni objevovat