58.Kapitola

193 10 1
                                    

Probudí mě budík.Zajímalo by mě co "moje" smečka vymyslela jako omluvu..

Dám si snídani a se Stilesem potom odjíždíme do školy.

Přesně za týden odjíždím domů...Skvělý..

Co tam budu dělat? Sice tam bude Stiles a Theo. Jenže oni dva.. Pospolu? Není úplně nejlepší kombinace.

Vystupuji z jeepu. Všichni na mě koukají jako, kdyby mě měl přejet autobus.

,,Stilesi?" šeptnu.

,,Ano?" ,,Co jste vymysleli za omluvu?" zeptám se.

Stiles se nadechne aby mi to řekl, jenže v tom uslyším jak někdo křičí mé jméno.

Otočím se a všimnu si Coache.

,,Allison se nám vrátila!" křikne a stojí přímo přede mnou.

,,Jak se cítíš?" ,,Dobře" ,,A jaký to tam bylo?" zeptá se, do háje?! Kde?! Řekli že jsem na dovolený? A nebo v nemocnici.

,,Já si myslím, že bychom ji měli nechat odpočinout" řekne Stiles, coach se na něj jen podívá a odchází.

,,Diiiky!!" šeptnu ,,Pohoda. Kdyžtak jsi byla v nemocnici.. Docela dlouho.. Kvůli žloutence? Myslím? To ti musí říct Scott... Jeho máma ti zařídila papírování" ,,Asi bych ji za to měla něco koupit?" ,,Ale.. To je v pohodě" řekne Stiles.

Ruku si dá okolo mých ramen a oba odcházíme na matematiku.

Lydia a Maila se jen smějou..

,,Víš že jedu za týden domu?" ,,A já s tebou" řekne Stiles a zazubí se.

,,A ty a Theo se mnou" ,,Ale hlavní jsem já!" ,,Někdo vás tam bude muset provést oba?" ,,Ať si Theo sežene vlastní provaděčku" ,,To jako žárlíš?" ,,Já? Ne" řekne s pyšným úsměvem..

Jen protočím oči v sloup a soustředím se na hodinu.

Po škole..

,,Nezajdeme někam?" zeptá se Scott, když se všichni sejdeme před školou.

,,Klidně" řeknu a pokrčím ramena.

,,Můžeme" je jediné co se začne ozývat.

,,Na jídlo?" zeptá se Liam.

Všichni se na něj, jen podíváme. On zvedne ruce nad hlavu jakože 'já se jen zeptal'.

,,Dobře? Tak ve 4 v restauraci?" namítne Scott.

,,Ok" všichni to odsouhlasíme a potom odjíždíme domů.

,,Těšíš se domů?" zeptá se Stiles,když nastartuje.

,,Ale jo" řeknu a usměju se.

,,Hele.. Mluvil jsem s Lydii mámou. Ta říkala, že jsi prošla.. Takže jdeš na vysokou" řekne.

Pooocccckkaaattt?!!!!

,,Vážně?!" písknu. On se usměje a kývne k souhlasu.

,,Joo!" písknu.

Díky bohu!!!

,,V kolik vyjedeme do té restaurace?" zeptám se Stilese.

,,Až tak v půl 4" řekne.

,,Tak já si jdu nachvili lehnout" řeknu. On kývne k souhlasu a já si odchází lehnout..

.....................................................................

Taakk
Další kapitola je na světě!👐

Jen chci upozornit, že se kniha..
Blíží pomalu ke konci😶😶

❤❤🍀

Vlkodlak Kde žijí příběhy. Začni objevovat