V den propuštění.
Nastupuji ke Stilesovi do jeepu.
Budu zase bydlet u něj.. Stilese propustili dlouhou dobu přede mnou.
,,Máš hlad??" zeptá se,když vejdeme do domu ,,Ne děkuju" odpovím a jdu do pokoje.
Sednu si na postel a všimnu si plakátu na zdi.
Stoupnu si a jdu blíž,je to plakát s vývojem úplnku....
,,Cože?" křiknu,Stiles se ihned obejví ve dveřích.
,,Děje se něco??" zeptá se ,,Zítra je úplněk!!" vyjeknu ,,Ano..Neboj to zařídíme" ,,Ale já si na zítra něco domluvila" ,,Co?A s kým??" ,,S Theem" ,,Tak ten to pochopí" ,,Ne!Já s ním půju..A budu se ovládat" ,,Jak myslíš" řekne Stiles a odchází..
Druhý den ráno
Vstanu,kupodivu brzy.
Jdu si dát sprchu a odcházím na snídani..Je sbota!!Nemusím do školy,jako nemusela jsem ani v nemocnici..Ale o úplněk není nejbezpečnější jít do školy..
Nasnídám se a jdu probudit Stilese.
,,Vstávej!!" strknu do něj ,,Je sobota" řekne ze spaní ,,Jo,ale i tak vstávej!" ,,Ok" řekne a zvedne se.
,,Co chceš dělat do těch tří?" ,,Nevím je devět...Takže doopravdy nemám tušení" ,,Můžeme si zajít někam na kafe,nebo jídlo" navrhne Stiles,jen kývnu k souhlasu a odcházím se převléknout.
Přijdu zpět do kuchyně,Stiles je taky normálně oblečený..
Jdeme do obchodu,Stiles objednává kafe...
,,Tak..kam máte s Theem v plánu jít?" zeptá se ,,Řekl mi že je to překvapení" ,,Takže něco jako rande?" ,,Jsi magor?" křiknu,div nevyprsknu kafe smíchy.
,,Co chceš dělat dál?" ,,Nevím..Jít na pizzu?Víš jak mi pizza v té nemocnici chyběla?" ,,Dobře" řekne a oba da odcházíme..
Po dojedení pizzy,zmrzliny a číně..Jedeme domů..
Jdu se převléknout,upravým se a běžím do kuchyně.
,,Jsi si jistá že to není rande?" ,,Jo na stoprocent!" vyjeknu po něm..To je úplnkem..Stiles na to ale nijak nereaguje..
Po 5minutách se domem rozezní zvonek,vylezu ze dveří a uvídím Thea..Proč?Proč vypadá tak krásně?!
,,Můžeme jet?" zeptá se ,,Aaaaa Jo" vytrhne mě z přemýšlení..Do háje já tak smrdím nervozitou!
Jedeme autem za město.
PO HODINE!!
Zastavujeme u lesa ,,Nezabiješ mě že ne?" zeptám se ze srandy ,,No..Jasný,mám to v plánu" řekne a vyprskne smíchy..
Dojdeme až k jedné z mýtin..
Theo vyndá piknik a rozloží deku..
,,Tak..Jak je?" zeptá se ,,Dobře" odpovím a vezmu si skleničku s pitím...
Lehnu si a deku a všimnu si měsíce..Ne!Nedávej znát že,je úplněk!!
Po hodině povídání...Se začne stmívat ,,Je z tebe cítit nervozita" řekne Theo ,,Ale..To je jedno" řeknu a snažím se nervozitu zakrýt..
Uslyším kroky ,přibližující se k nám..O úplněk máme lepší smysly..
Uslyším nabíjení zbraně?
,,Theo!" křiknu a odhodím ho na stranu..
On jen vyděšeně kouká..
,,Neboj se" řeknu a běžím k němu,ucítím ,jak mi někdo střelil přímo pod nohu!
Tak tohle už nedávám..
Proměním se,ale už ne tak jako osoba-vlkodlak ,ale jen jako vlk..
Podívám se na Thea a běžím za zvukama zbraní..
,,Allisooooonnn neee!" slyším ,jak Theo řve...Bouhžel Theo síla úpnku je silnější..
Ze stopy lovců,mě vytrhne pach krve..Rozeběhnu se za pachem,najdu mrtvého králíka..Beru ho do úst a utíkám k nejbližší díře,kde se můžu schovat..
ČTEŠ
Vlkodlak
FantasiaAhoj Jmeuji se Allison. Je mi 17 a žiju v malém městečku jménem Beacon Hills. Mám velmi složitý život, což asi někteří lidé nechápu. A ani nikdy chápat nebudou, nejsem nijak oblíbená, spíše jsem jen ta divná holka ze školy co nerada mluví. Matka a o...