Probudím se vedle Stilese..
Seskočím z postele a jdu pomalu ke dveřím..
,,Co je?" zeptá se Stiles rozespale..
Začnu kňučet.. Mám žízeň!
,,Záchod?" zeptá se, kývnu k nesouhlasu..
,,Jídlo?" opět, kývnu k nesouhlasu..
,,Pít?" zeptá se.. No vidíš.. Ale mohl si to říct, jako první..Kývnu k souhlasu.. Stiles se zvedne..
Odchází do kuchyně, já mám prý zůstat v pokoji..
Po chvilce přijde s miskou a petkou plnou vody..
,,Na" řekne, položí misku a nalije vodu..
Napiju se a Stiles zmizí do koupelny..
To jako budu žít takhle? Skvělý.. Vážně skvělý.. Kluk co mě, teda jak to chápu já miluje... Se o mě bude starat? Protože mi není pomoci?
,,Allison??" křičí Stiles z obýváku..
Do chvíle sedím před ním..
,,Měly bychom vymyslet něco na komunikaci.. Abych věděl co po mě chceš" řekne, jo to je hodně dobrej nápad.. Ale jak to chceš udělat?
Nakloním hlavu malinko na stranu, pokud aby pochopil..
,,Nevím jak to udělat.. Ale něco se vymyslí.. A hele.. Chtěl jsem se tě zeptat, jestli to mám říct Theovi" cože? Proč?
,,Víš.. Bere si to za vinu.. Že jsi zmizela, myslí si že jsi mrtvá.. A je z toho docela dost zničenej"... Ach.. Theo..
Kývnu k souhlasu..
Stiles vezme telefon do ruky.. A začne telefonovat..
,,Nebudu mu to říkat přes hovor.. Prý sem přijde" řekne a dává mi rohlík..
Domem se rozezní zvonek..
,,Co máš tak důleži-" větu nedokončí..Protože si mě všiml..
,,Co ti dělá? Stilesi! Vždyť si řekl že to nechceš ani venčit! A teď to máš v baráku!" křikne Theo..
,,Pojď dovnitř.. A tam to probereme jo?" řekne Stiles a zatáhne ho do domu..
,,Co chceš probírat?Máš v domě vetřelce!" ,,Neříkej jí tak!" ,,Jo jí? A jaký má ona teda jméno? Do háje Stilesi! Něco jsme si řekli! A ty si to nedodržel!!" křikne Theo a rozmáchne se rukama..
,,Theo! Je to Allison!!" křikne Stiles..
Theo se zastaví v půlce věty.. Mohla být fakt hnusná..
,,Děláš si srandu že jo?" ,,Ne.. Poznal jsem jí" ,,A jak?" řekne nevěřícně..
,,Zahleděl jsi se někdy do Allisniních očí?" ,,Mnohokrát" řekne a nechápavě se na Stilese podívá..
,,Podívej se jí do očí Theo" přikáže, Theo se ke mě sehne a zahledí se mi přímo do očí..
,,Allison?" zeptá se, musel vidět jak mi v očích zableskly jiskřičky naděje..
,,Ty žiješ!" křikne šťastně.. Co mám jako dělat.?
Olíznu mu ksicht... Skvělý.. Jsem jak pes..
,,Co ti na to řekl Scott? A proč je teda u tebe?" ,,Scott to neví.. Chtěl ji vyhodit zpátky do lesa..Ale to já! Nedovolím!!" ,,Měl by jsi mu to říct" ,,Ne.. Nebude nám to věřit Theo.. Dva kluci co jsou zamilovaní do Allison? Si ji nahradili vlkem" počkat? Počkat? Jak dva kluci zamilovaný do Allison?
Všimnu si jak se Theo červená... Lool!
,,A co chceš dělat?" zeptá se Theo..
,,Nevím.. Zatím jsem ani nezačal něco hledat.. Je toho teď moc" ,,Jo.. To je.. Hele.. Co kdybychom o ní dali střídavou péči?" navrhne Theo, Stiles se jen uchechtne..
,,Co?" ,,Pokud bude chtít" řekne.. V tu chvíli se na mě oba otočí.. Jak vám mám asi odpovědět?
,,Mám nápad!" křikne Theo..
,,Pokud ano.. Půjdeš ke mě.. Pokud ne jdi ke Stilesovi" řekne, hejj ten kluk v té hlavě něco má!
Jdu k Theovi..
,,Super, jak si to rozdělíme Stilesi?" ,,Takže.. Ty ji teda měj teď na víkend.. Já budu zatím pátrat.. A pak ji budu mít já" ,,Ok!" řekne Theo..
,,Ale asi by sis ji měl dát na vodítko" ,,Proč?" ,,Lidi? Pomluvy? Blbý kecy?",,Jojo.. Dobrý" řekne Theo a připne mi obojek..
Jedeme autem k hotelu.. Aha.. On si našel svoje bydlení!
,,Nemohl jsem bydlet u Scotta... Když jsem si myslel že jsi... Um-" větu ho nenechám doříct.. Takže se k němu přitulím..
,,Je pozdě All.. Mela by si jít spát" řekne Theo a ukáže na postel..
Kývnu k souhlasu, lehnu si a usínám..
ČTEŠ
Vlkodlak
ФэнтезиAhoj Jmeuji se Allison. Je mi 17 a žiju v malém městečku jménem Beacon Hills. Mám velmi složitý život, což asi někteří lidé nechápu. A ani nikdy chápat nebudou, nejsem nijak oblíbená, spíše jsem jen ta divná holka ze školy co nerada mluví. Matka a o...