Probudí mě sluneční paprsky, dnes není škola! Je sobota!!
Jdu do koupelny a nechám na sebe kapat teplé kapky vody..
Po půl hodine, vylezu z koupelny..
,,Allison!" křikne matka z obýváku ,,No?" ,,Pojď sem! Volám tě!" křikne, jdu pomalu po schodech. Cítím jiného vlkodlaka!
,,Ano?" zeptám se ,,Zlato.. Teď pojedeš s tímhle pánem ano?" ,,Ne" odseknu ,,Pojedeš! Jdi si zabalit věci!" křikne otec a vejde do obýváku.
Jdu do pokoje a aby věděli že jsem naštvaná, příštím dveřmi.
Nacházím si nějaké věci do kufru a pak, ještě nějaké důležité do batohu.
Sejdu schody a koukám na podle mých rodičů pána.. Podle mě kluka, který už je připravený ve dveřích.
Dám si věci do auta a nasedám.
,,Kam jedeme?" zeptám se, když ten kluk rozjede auto ,,My ale nepojedeme.. Poletíme" ,,To je mi fuk! Zajímá mě jen kam!" ,,Do Columbie" ,,Skvělý!" řeknu ironicky ,,Ale.. Nebuď taková, já tvé jméno znám. Mám ti říct mé?" ,,Nikdo tě o to neprosil" ,,Jo.. To máš pravdu" řekne, jeho srdce je úplně v klidu!
Vystupujeme u letadla, počítám s tím že je soukromé.
Nastupujeme a já si sedám co nejdál od cizince.
,,Vážně tě nezajímá mé jméno?" ,,Ježiš! Tak jak se jmenuješ?" ,,Já jsem Stiles" řekne s úsměvem ,,Suuperrr" řeknu a opět ironicky.
,,Proč do Columbie?" ,,Je tam osoba co tě naučí o nadpřirozenu omnohem víc než víš" ,,Aha.. Jeho nebo její jméno?" ,,Scott" ,,Aaha.. Skvělý. A on je nějakej mág?" ,,Ne? Vlkodlak.. A taky můj nejlepší kamarád" ,,Aha" řeknu a nasadím si sluchátka.
......................................................
Ano, podobá se to teen wolf.. Budou se tam vyskytovat jména a nějaké bytosti z tohoto seriálu. Protože mě tento seriál inspiroval k napsání této knihy.
ČTEŠ
Vlkodlak
FantasyAhoj Jmeuji se Allison. Je mi 17 a žiju v malém městečku jménem Beacon Hills. Mám velmi složitý život, což asi někteří lidé nechápu. A ani nikdy chápat nebudou, nejsem nijak oblíbená, spíše jsem jen ta divná holka ze školy co nerada mluví. Matka a o...