Jen tak pro ulehčení.. Místo "pohledem Stilese" (může tam být i jiné jméno) tam bude jen "Stiles".. Doufám že chápete..
Stiles
Já : Ahoj
Allison : Ahoj
Já : Můžeme se sejít?
Allison : Stopujete mě! Takže ne!
Já : Já tam nejsem..
Allison : Proč?
Já : Důvod už jsem ti dal najevo.. Scott chce abych tam kvůli tomu nebyl.. Prosím, sejdeme se?
Allison : Ok.. Kde?
Já : U mě?
Allison : Ok.. Do 15 minut jsem tam
Řekne a hovor ukončí...
Jsem sám, ale ukončím její trápení...
Já jsem debil! Změnit ji může jen Scott.. Je alfa!
Napíšu mu SMS ať je do 20 minut u mě..
Uslyším zaťukání.. Jdu otevřít, ve dveřích stojí Allison..
,,Ahoj" pozdraví a vejde ,,Ahoj" odpovím ,,Na co ta pálka?" ,,Na tohle" řeknu a příštím ji pálkou..
Někde to tu je!
Jo!
Teo tu nechal jed kanimi..
Co s tím mám jako udělat?! Lékárnička!
Běžím pro lékárničku... Jed naleju do injekční stříkačky a píchnu ho Allison..
Ona nemůže hýbat tělem.. Hlavou ano.. Jen tělo je umrtvené..
,,Stilesi!" křikne Scott, když přijde do obýváku..
,,Scotte... Musíš to kousnout" ,,Co? Já ji kousat nebudu! Je vlkodlak!" ,,Není" ,,Stilesi!" ,,Není! Je to její stín! Allison leží někde bůh ví kde!" ,,Co?" ,,Volal jsem jejím rodičům! Prý.. Ji máme přeměnit a pak zabít" ,,Jo ale já ji nezabiju" ,,Já ano!" křikne Maila..
,,Nejdřív se musí probrat z transu" oznámím jim...
Po hodině a půl..
Allison se zvedla na nohy a přiblížila se ke mě..
,,Nemůžete mě zabít" řekne ,,Ale můžeme tě změnit!" řeknu ,,Co?" zeptá se, jenže v tu chvíli ji Scott kouše do ruky..
Hned co se od ní Scott oddálí, ji Malia probodne nožem.. Bylo to snadnější, než zabití mě!
Upadne na zem.. A promění se v hromádku prachu..
,,Jo.. A kde je Allison?" zeptá se Scott ,,To už právě nevím" řeknu... Malia jen otočí oči v sloup..
,,Cítíš to?" zeptá se Malia, Scotta ,,Jo!" řekne a začne čichat..
,,Co? Co cítíte?" ,,Krev!" křikne Malia ,,Pomozte mi!" křikne Liam.. Vyběhnu ven...
Všimnu si Liama, který táhne Allison.. Celou od krve..
Jdu mu pomoct.. Pokládáme ji na postel...
,,Je ta krev její?" zeptám se ustaraně ,,Není" uklidní mě Scott ,,A čí teda?" zeptá se Malia ,,To je fakt čí?" ,,Nenašli v lese tak náhodou dva mrtvé běžce?" zeptá se Scott a všichni se podávají na mě..
,,Noo.. Jo" řeknu, ale ona by tohle neudělala ,,Ale ona by" ,,Stilesi! Nemluv! Nikdy nevíš!" přeruší mě Liam..
Má pravdu.. Ale je to Allison!
,,Postaráš se tu o ní?" zeptá se Scott ,,Jo" odpovím ,,Dobře.. Mi musíme za Lydií" ,,Jděte" řeknu a oni odchází...
Neusni... Stilesi neusni..
Stejně mě únava přemůže.. A já usínám...
ČTEŠ
Vlkodlak
FantasyAhoj Jmeuji se Allison. Je mi 17 a žiju v malém městečku jménem Beacon Hills. Mám velmi složitý život, což asi někteří lidé nechápu. A ani nikdy chápat nebudou, nejsem nijak oblíbená, spíše jsem jen ta divná holka ze školy co nerada mluví. Matka a o...