,,Já ho zabiju!!" křikne Stiles, když se probudí..
Běžím k němu ,,Koho?"zeptám se ,,Tea!!" ,,Proč?" zeptám se, Teo spí ,,Protože mě vedl do pasti!" ,,Vážně?" řeknu, nadvzvednu obočí a kývnu hlavou k Teovi ,,Počkat co?!" ,,No.. Teo je tu taky, ty sis myslel že tě sem zavřel on že jo?" ,,Jo" řekne a podává se na mě.
Opřu se o zeď vedle Stilese..
,,Zjitila si s Teem něco? Kdo nás sem zavřel?" ,,Prej nějakej Gerard" ,,Skvělý, ten umí zamaskovat všelijakou stopu, takže už nás nikdo. Nikdy nenajde" ,,Jo! Scott nás najde!" ,,Nenajde, Allison.. Nenajde" řekne a namaluje znak na zem..
Je to kruh v kruhu.
,,Co to je?" ,,Scotta znak, Hallové měli svůj a mi taky" ,,Aha" řeknu a zahledím se do prázdna..
Chtěla bych patřit do Scottovi smečky... Jenže zabila jsem hodně nevinným lidí, takže asi těžko co...
,,Nad čím přemýšlíš??" zeptá se Teo..
,,Nic" odpovím, Stiles jen Tea vraždí pohledem..
,,Co je?" zeptá se Teo, Stilese ,,Nic!" řekne Stiles jeho naštvaným tónem..
,,Něco jo!" řekne Teo ,,Nic!" ,,Teď kecáš!" ,,Já ti dám že kecám až ti z toho bude špatně!" ,,Tak dělej hmm!?" ,,Jo!?" ,,Dělej!" ,,Mám!?" ,,No dělej!" řekne Teo..
Stiles se zvedá a stojí nad Teem..
,,Já věděl že to neuděláš" řekne Teo a začne se smát, Stiles se rozpřáhne..
,,Dost!" křiknu a Stilesovu ruku chytnu..
,,Proč?!" zeptají se jednohlasně ,,Co když šlo tomu vašemu Gerardovi! O tohle! Aby jste se tu vy 2 idioti pozabíjeli navzájem!" křiknu ,,On by stejně prohrál!" řekne Teo výtězně ,,Nepokoušej mě!" řekne Stiles ,,Nehraj si na Scotta" řekne Teo, tohle je ale už i moc pro mě.. Snažila jsem se být hodná, ale k němu to prostě nejde!
Ten jeho obličej prostě křičí! PRAŠŤ MĚ!
Teo se jen chytí za nos a udiveně se na mě podívá ,,Co je? Za to můžeš ty" řeknu a jdu si sednout.
,,Jak já?" zeptá se udiveně ,,To ten tvůj obličej.. Nevím proč ale prostě" ,,Prostě co?" ,,Prostě jako by křičel! Prašť mě!" ,,Takže za to může můj obličej?" ,,Jo" ,,Tak to ti děkuju" řekne a dál se drží za nos...
ČTEŠ
Vlkodlak
FantasyAhoj Jmeuji se Allison. Je mi 17 a žiju v malém městečku jménem Beacon Hills. Mám velmi složitý život, což asi někteří lidé nechápu. A ani nikdy chápat nebudou, nejsem nijak oblíbená, spíše jsem jen ta divná holka ze školy co nerada mluví. Matka a o...