30

260 19 2
                                    

Allison

,,All?" zeptá se Stiles,vedle kterého stojí Teo, já jen kývnu k souhlasu.

,,Dobře, tak pojď" řekne a podává mi ruku, aby mě vytáhl..

Když v tom cítím jak jeho ruka povoluje a on padá dolů..

Hned za ním Teo..

Nevím pach osoby.. Ani jsem neviděla tvář, prostě jsem spadla do díry.. A někdo mě zavřel.. Jakoby to tu bylo už dlouho.

,,Stilesi?"  zeptám se a strčím do něj, on ale neodpovídá..

,,Teo?" zeptám se a taky do něj strčím. On se jen zbrkle rozmáchne a otevře oči.

,,Díky bohu!" řeknu a obejmu ho, je to divný ale i tak..

,,All" šeptne mi do ucha ,,Ahoj Teo" řeknu s úsměvem..

Odtáhnu se a podívám se mu do očí ,,Proč jsi utekla od Stilese?" zeptá se, vlastně proč jsem utekla od Stilese?

,,Já nevím" ,,All, podle mě víš a moc dobře, jen si nechceš vzpomenout" ,,Zdál se mi divný sen.. Běžela jsem po chodbě a nikdo mě neznal.. Nikdo! Ani Stiles a ani ty! Pak přijeli a zmizela jsem" ,,Kdo přijel?" ,,Nevím kdo to byl, ale byl tam" řeknu a se slzami v očích se na něj podívám..

,,Bude to dobrý" řekne a přitáhne si mě do objetí, slyším jeho srdce.. Zrychlilo má strach..

,,Proč se ti zrychlilo srdce?" ,,Mám strach?",,Není to strachem.. Teo o co tu jde?" ,,O doktory" ,,Co?" ,,Ty asi nevíš o koho jde co?" ,,Ne.. To teda nevím!" ,,Až se odsud dostanem.. Vysvětlím ti to!" řekne a usměje se.

,,Dobře.. Teď něco zkusíme" řekne, zvedne se a rukou se přibližuje ke "dveřím"  které jsou na vrchu díry..

,,Ne!" křiknu a jeho ruku odhodím.

On se na mě nechápavě podívá ,,Je to pod proudem!" řeknu ,,Co? Kdo by věděl co chytá?!" ,,Nevím! Ale měl to asi v plánu dloouuuhoo" ,,To by mě nenapa-" ani to nedopoví.. A zahledí se do prázdna.

,,O co jde?" ,,Vím kdo to tu udělal" ,,Kdo?" ,,Argenti" ,,Ne.. Ty ne s nimi vycházíme dobře" řeknu ,,No doprdele!" křikne a chytí se za hlavu..

,,Co je?" ,,Nebyli to Argenti.. Ale Gerard" ,,Kdo to je?" ,,Chtěl být alfa.. Ale nepodařilo se mu to, mstí se" ,,Cože?!" ,,To je jedno! Je mu podle mě víc jak 100.. Ví toho o nás všech až moc! Ví slabiny" ,,Mojí ne!" řeknu ,,Allison.. Všechny má přečtené jako knížku!" řekne a sedne si na zem..

Proměním se a začnu řvát jako vlkodlak..

Přeji si aby mě Scott slyšel..

,,Neuslyší tě" řekne Teo ,,Co když ano?" ,,Neuslyší... Gerard věděl co dělá.. Udělal díru hluboko v lese" ,,Ale Scott je" ,,Pravá alpha?" přeruší mě ,,ani tohle mu nějak nepomůže.. Alpha má možná červené oči nic víc" ,,Musí mít i lepší smysly ne?" ,,Kéž by" ,,Byl jsi někdy alpha že jsi si až tak jistý?" ,,Jak můžu být alpha? Jsem chiméra!" ,,Tak slovo chiméra bych potřebovala vysvětlit" ,,Jako vážně?" ,,Ano" ,,Dobře" řekne a ukáže na místo vedle něj.. Posadím se a poslouchám..

,,Chiméra je dá se říct že orgamismus.. Který tvoří dvě buňky.. Je to člověk s transplantovaným orgánem.. Prostě má dvě DNA.. Já mám transplamtovaného kojotodlaka" ,,Cože?! Tobě někdy transplantovaly orgán?" ,,Jo.. Doktoři děsu noo" ,,Cože?!" ,,Ale já jsem chtěl" ,,Jako ledvinu ti transplantovaly?" ,,Ne, srdce.. Mojí sestry" ,,Cože? To sis nechal transplantovat srdce sestry?" ,,Noo jo.. Já ji totiž zabil a pak jsem si ho nechal transplantovat" ,,Cože?! Ty si zabil svou sestru?!" ,,Bylo mi deset?!" ,,Cože?! A v deseti letech?!" ,,Jo.. Lituju toho do dneška, ale co už nedělám že jo" ,,Ty jsi takovej vůl!" řeknu a příštím do něj.. On se jen podívá tím pohledem  "já vím"..

,,Co Stiles?"  zeptám se ,,Dýchá, je to dobrý" ,,Jo.. Dýchat může ale neprobral se" ,,To protože není nadpřirozená bytost" ,,Ach jo" řeknu a sednu si vedle Stilese...

,,Stilesi.. Probuď se" řeknu a šťouchnu do něj, on sebou jen pohne ale dále  "spí", co mám jako dělat?! Musí se probudit on nás odsud dostane!! Je to Stiles!!

Vlkodlak Kde žijí příběhy. Začni objevovat