38

225 17 0
                                    

Teo

Uslyším výstřel.. Ale žádná kulka mnou neproletěla..

Otočím se a všimnu si Scotta, který drží chlapa od Gerarda u stromu...

,,Slyšel jsem tě" řekne a tomu chlapovi pistol ohne.

,,Někde je tu All a Stiles" řeknu ,,Vím.. Cítím jejich pach" řekne a začne hrabat po zemi..

,,Allisooon!" křikne Scott, když se promění...

Nic se neozve..

,,Poslouchej!" řeknu, když uslyším dvě bijící srdce.

,,Jo!" řekne a jde podle sluchu..

Kéž by to byl Stiles a Allison...

Ne oni to musí být idioti! Od Gerarda!!

Jeden z nich střelí po Scottovi..

Scott se střele vyhne, já se rozeběhnu proti jednomu z nich a snažím ho k zemi..

Mezitím mě ten druhý postřelí.. Naštěstí jen do ramene.. Scott ho ihned srazí..

Sedím na tom jednom... Proměním se a vytáhnu drápy, on mě ale chytí za ránu a tlačí na ní..

Ihned zařvu...

,,Bolí to?!" zeptá se lovec... A zlověstně se usměje.

Snažím se na bolest nereagovat, když ji přestanu vnímat rozpřáhnu se a rozříznu mu hrdlo.

Scott se s tím druhým lovcem jen přetahuje..

Lovec sedí na Scottovi a míří mu na hlavu..

Přijdu k němu a drápy mu přeříznu hrdlo..

Mrtvola padne na Scotta..

Scott ji jen odhodí..

Ucítím oměj...

,,Scotte.. V kulkách.. Je oměj" řeknu, Scott naštěstí není postřelený...

Jen já a kojotodlakovi oměj nijak neublíží..

,,Scotte... Najdi je" řeknu, když upadnu na kolena ,,Teo! Nenechám tě tu" ,,Scotte! Najdi je! Musíš!! Já se z toho dostanu!" řeknu, on jen stojí  ,,JDI!" křiknu a on beží.. Snad zachytil jejich pach..

Upadám do bezvědomí, doufám že je to bezvědomí.. Jestli ne.. Tak umírám..

Vlkodlak Kde žijí příběhy. Začni objevovat