Info..

235 11 3
                                    

Ahoj..

Asi by vás zajímalo co jsou zač nějaké bytosti z knížky.. Pokud to víte, nebo vás to nezajímá, nemusíte si to číst.. 😶

Za prvé... Budete znát asi všichni.. Ale jen pro některé, kteří by nevědeli..

(Jsou to postavy z Teen Wolf... A nějaké děje taky🙌)

Alpha

-Alpha je vůdce smečky.. U vlkodlaků je to tak že alpha může kousnutím proměnit kohokoliv ve svou betu. Alphou se může stát dvěma způsoby.. Scott McCall (Scott z příběhu)  má tu výjimečnou variantu,Scott je pravá Alpha. Což znamená že se stal alphou a to svou vůlí..

Druhý způsob je takový že můžete moc alphy ukrást jiné alphě a to tím že ji zabijete..

Beta

-Beta je kousnutý člověk alphou. (Liam je Scotta beta)
(asi není něco jiného co o betě psát)

Omega

-Omega je vlkodlak který nemá smečku. Buď mu ji zabili a nebo se od ní odpojil..

Lovci

-Lovci například Argenti...
Jsou to už staletí lovci vlkodlaků, první lovec byla dívka co zabila bestii, která se poté vratila v těle Mansona.
Od té doby se Argenti stali lovci.. Loví dodnes, jejich heslem je ,,Lovíme ti co loví nás" jenže než umřela dcera Argenta.. Dala jiné heslo protože chodila se Scottem jejich heslo teď zní ,,Chráníme ti, kteří se nedokážou chránit samy"

Pekelný pes

-Pekelný pes (Parrish)
Pekelný pes je něco jako posel smrti.. Donáší mrtvé (jen nadpřirozené)  na nemeton.. Neví o tom.. (Parrish ano, dík Lydii) myslí si že je to sen.. Nevnímá ani to že se pak koupe.. Protože hoří.. Spíše hořel, má tím pádem spálené tělo..

Benshee

-Neboly.. Lydie..
Benshee je osoba co dokáže předurčit smrt... Ze začátku nedokáže zjitit jen že někdo umře, může najít jen mrtvé tělo.. Někdy má spíše vize.. Které přijdou s křikem..
Říká se že je i víla která se zjevuje lidem, když má umřít.. Má k tomu křičet (Benshee má hrozný křik)

Chiméra

-Chiméra...
Chimérá je osoba s dvěma DNA, tím pádem má něco transplantovaného (Dlouhá sova se mi docela pletou[Dyslektik a Disgrafik])
Třeba ledvinu, plíci a tak..
Má prostě víc buněk.. Nemá jen buňku jednoho jedince..

Kanima

-Kanima je obdařena dlouhými drápy, kterými může vylučovat jed...
Tento jed, může člověka ochromit až na několik hodin..
Kanima má obličej pokrytý šupinami..

Kojotodlak
-Kojotodlak je něco jako vlkodlak, až na to že je napůl kojot..

Kitsune
-Kitsune
Kitsune je liška, není jako vlkodlak.. Kitsune je dědičná záležitost.. Kitsune není jako vlkodlak.. Kitsune je spíš duch lišky.. Pouze vlkodlak vidí kitsune s aurou..
V čemž mají vlkodlaci výhodu.. Protože vlkodlaci nenávidí už od pradávna kitsune..

Nogicune
-Nogicune neboli temná Liška..
Nogicune je duch zlé lišky, který jde vyvolat.. Jako nástroj pro pomstu.. Jenže tato pomsta nikdy nekončí..
Nogicune se stále mstí... Živí se chaosem, konfliktem a bolestí... Nedá se zastavit.. Protože může posednout kohokoliv.. Nemusíte o tom ani vědět... Nogicune není nejlehčí poznat... Poznáte ji podle divného chování..

Druid (neboli Deathen[veterinář])
-Druid zná všechny věci o nadpřirozených bytostech..
Jejich slabiny,ale i jak je posílit..

Oměj vlčí
-Oměj vlčí je rostlina, která vlkodlaky může zabít.. A nebo jim vyvolat halucimace..
Pro vlkodlaky je toto nejhorší kytka na světě..

Jasan horský
-Jasan horský je pro vlkodlaky, jako zeď.. Nemůžou přes jasan přejít.. Pokud je vlkodlak uzavření v jasanu (třeba kruhu)  nedokáže se dostat ven.. Dokud to nerozpojí jiná bytost.

Toto je asi jediné co se v knížce vyskituje... Pokud toho bude víc, udělám další info..

Postavy dám do dalšího infa... Ano? Děkuji za pochopení..

Vlkodlak Kde žijí příběhy. Začni objevovat