Teo
Už je hledáme víc jak šest dní a pořád žádná stopa.. Všichni jsme na dně..
Sedím v lese na zemi ,,Teo, pojď" řekne Scott a strkne do mě ,,Nejdu" ,,Teo.. Zítra něco vymyslíme ano?" ,,Zítra něco vymyslíme! Zítra něco vymyslíme! Tohle si říkáme už šest dní! Ale pořád nic! Chápeš že není čas!? Já tě budu muset zabít! Aby on nezabil je!" křiknu a zvednu se.
,,Teo! Něco se vymyslí.. Parrish má zítra volno! Tak to vymyslíme!" ,,Parrish je nám k hovnu!" ,,Předtím zachytil pach" ,,Já taky! A točil jsem se v kruhu!" ,,Prostě pojď domu a zavoláme Lydii" řekne v klidu..
,,Scotte.. Není čas" řeknu zklamaně ,,Máme ještě skoro dvacet dní, najdeme je neboj se" ,,Jo a co budeme dělat těch 20 dní? Říkat si že zítra něco vymyslíme? Já už tohle nehodlám dělat Scotte! Najdu si je sám! Půjdu za Gerardem! A klidně se nechám zabít!" ,,Teo,klid.. Dopadne to dobře" ,,Jo.. Dopadne to dobře.. Ale ne pro Stilese a Allison" ,,Teo" řekne a položí jeho ruku na mé rameno, ihned jeho ruku sundám.
Scott se na mě jen nechápavě podívá, já se otočím a odcházím hloubš do lesa.
,,Teo!" křikne a doběhne mě..
,,Co?" křiknu a otočím se ,,Proč je chceš tolik najít?" ,,Možná si to neuvědomuješ.. Ale brzy je úplněk a Stiles je v té díře! Jedne díře! Úplně sám! A Allison se neumí ovládat!" řeknu, on má pohled jako by si to uvědomil..
Zahledí se do prázdna. Já využiji situace a odcházím do lesa..
Zachytím Stilese pach..
Jdu podle pachu...
,,Stilesi? Allison?" zeptám se.. Nic se neozve..
Hledám všude okolo, jenže nikde žádná díra..
Proměním se a zařvu, doufám že mě Scott slyší..
Jo.. Doufám špatně, protože zpátky se nic neozve..
Jak jinak!!
Začnu hrabat na zemi... Odhazuji listí..
,,Ale, ale" promluví hlas za mými zády..
Ucítím jak mi někdo přiložil hlaveň na hlavu...
Je to 100% člověk od Gerarda..
Jen zavřu oči, ať je to rychlé...
ČTEŠ
Vlkodlak
FantasyAhoj Jmeuji se Allison. Je mi 17 a žiju v malém městečku jménem Beacon Hills. Mám velmi složitý život, což asi někteří lidé nechápu. A ani nikdy chápat nebudou, nejsem nijak oblíbená, spíše jsem jen ta divná holka ze školy co nerada mluví. Matka a o...