Probudím se 5 minut před budíkem..
Vstanu, obléknu se a jdu do obchodu..
Zase a opět do té hrozné budovy plné, lidí kteří mě nenávidí... A hlavně Megan..
Jdu do třídy, pomalým krokem, nejraději bych to otočila a utekla.. Jenže nemůžu! Musím mít vzdělání!!
Chci zajít do třídy, když v tom mě Megan zastaví ,,Můžu s tebou mluvit??" ,,Ano" odpovím, odcházíme k ní do kabinetu..
,,Co potřebuješ?" zeptám se ,,Pokud tuhle dívku necháš být... Řeknu to jejím přátelům" ,,Už mi vážně lezeš na nervy" řeknu, dám ji loket a ona upadá..
Já jen s úsměvem odcházím...
Sedám si do lavice.. Megam máme první hodinu..
Už je 15 minut po zvonění a ona pořád nikde...
,,Kde je?" je jedna jediná otázka co se tu pokládá...
Uslyšíme zaklepání, do třídy vejde Mega.. Nic jí není?!
,,Omlouvám se... Měla jsem nějaké zařizování" oznámí nám a mě zavraždí pohledem..
,,Allison, potom si budeme muset promluvit o tvém prospěchu" oznámí mi ,,Dobře" odpovím, ona se otočí a píše příklady na tabuli...
Po zvonění se zvedám a odcházím ,,Allison" zavolá na mě učitelka, otočím se a vracím do třídy..
Uvědomím si co jsem udělala před hodinou ,,Megan? Omlouvám se vám! Nevím co se se mnou děje.. Ale nechi abych ublížila někomu dalšímu! Víte jak to zastavit?" ,,Allison.. Díky bohu! V pohodě.. Nemůžeš za to! Tak jako nebudeš moct za další věci.. " ,,Jak další věci?" ,,Neřeš to ano? Hlavně buď v klidu, nesmíš mu dovolit aby se dostal do tvé hlavy" ,,Už jsem se sem dostal.. A nikdo mi už v ničem nezabrání!" ,,Zabrání! Allison.. Omluvám se" řekne a odchází.. Za co jako omlouvala?
Odcházím ze třídy... Jdu na další hodinu.. Začínám vnímat Scotta smečku.. Pozorují mě jako nějakého vraha....
Počkat?! Já jsem vrah!!
,,Allison?" zastaví mě Stiles ,,Ahoj" pozdravím ,,Vím že máš problém s matikou.. Nechtěla by jsi se dnes sejít??" ,,Rád... Ne" rychle změním svou odpověď,mohla bych mu ublížit..
,,Ne jen mohla! Ty by si mu ublížila Allison!" řekne mé podvědomí..
,,Proč?" ,,Nechci" ,,Aha... Skvělý" řekne a odchází..
,,Promiň" šeptnu a odcházím..
Nevím jestli mě slyšel.. Ale přála bych si aby ano..
,,Allison? Pak si musíme promluvit" uslyším hlas... Nikdo jiný ho neslyší.. Joo to bude tím že jsem vlkodlak..
,,Proč?" šeptnu ,,Protože.. Prostě se po škole sejdeme" ,,Kde?" ,,U Dereka" ,,Co? Vždyť jsme ho už jakou dobu neviděli?!" ,,Měl dost svých problémů... A teď je zpět.. Takže ve 4 u Dereka" ,,OK" šeptnu..
Takže Derek jo? Na toho jsem úplně zapomněla.. Ten umře stejně jako ostatní!!
Po čtvrté vyučovací hodině, odcházím na oběd..
Sednu si ke stolu a jím..
,,Můžu?" zeptá se Lydia ,,Jo" odpovím ,,All? Co se s tebou děje?" ,,Co by?" ,,Víš ty vůbec co se včera stalo??" ,,Co?" ,,Někdo zabil šestnácti letou dívku.. Její tělo bylo nalezeno nedaleko hotelu, kde bydlíš... Allison doufám že nenvyvádíš hlouposti" ,,Nenvyvádím.. Tohle mě úplně zaskočilo! Ale.. Musím ti něco říct" ,,Co?" ,,Víš.. On tam teď je často Teo.. Myslím že mě sleduje.. Někdy i zvoní a volá ať ho pustím dovnitř" zalžu, ještě že umím ovládat tep! Díky bohu!
ČTEŠ
Vlkodlak
FantasyAhoj Jmeuji se Allison. Je mi 17 a žiju v malém městečku jménem Beacon Hills. Mám velmi složitý život, což asi někteří lidé nechápu. A ani nikdy chápat nebudou, nejsem nijak oblíbená, spíše jsem jen ta divná holka ze školy co nerada mluví. Matka a o...