Ava
-Szia Baby! - ugrott a nyakamba Sam és megcsókolt.
-Szia! - adtam én is egy apró csókot a szájára. Gyere beljebb. - nyitottam tágasabbra az ajtót.
-Szép lakást sikerült választanod, pont a Te stílusod. - mosolygott.
-Köszönöm. - mosolyogtam vissza. Iszol valamit?
-Nem, köszi. Inkább gyere ide. Annyira hiányoztál. - húzott magához és ismét megcsókolt.
Alig viszonoztam, ami feltűnt neki.
-Ava valami baj van? - nézett rám.
-Nincs semmi, csak nemrég értem haza az Akadémiáról és eléggé húzós napom volt.
-Akkor gyere ide, ülj le és megmaszírozlak. - nyújtotta a kezét.
-Semmi... - nem tudtam befejezni a mondatot mivel közbevágott.
-Ne ellenkez, gyere ülj le hidd el jól fog esni.
Leültem és közben Sam már le is vette a pólómat,majd el is kezdett masszírozni. Nagyon jól tudta csinálni mindig sikerült ellazítania,mint most is így az ágyban kötöttünk ki.
Nem tudom, hogyan történt meg olyan gyorsan, de megtörtént és nem tudok rajta változtatni. Sokszor Sára arca jelent meg szex közben, mert ez csak az volt semmi több. Ez nem volt annyira jó mint a szőke hajú lánnyal,nem váltott ki belőlem olyan érzéseket. Hogy elfelejtsem inkább elmentem lezuhanyozni, Sam elaludt így ő sem fog követni.
Nem volt kedvem főzni, így még tegnap foglaltam magunknak egy asztalt valami nyugodt étteremben, lesz mit megbeszélnünk az biztos, de baromi nehéz lesz belekezdeni viszont meg kell tegyem.Sara
A héten nem voltam suliban, nem volt hozzá kedvem és Apa is beleegyezett, de a következő héten mennem kell.
Felhívtam Alexet nincs-e kedve találkozni ma, hátha el tudnánk ütni az időt valamivel.
Alex és én egy barátom esküvőjén találkoztunk, finoman fogalmazva is egymásba gabalyodtunk, többször is azon az estén, de kötöttségek nélkül viszont ha esetleg bármelyikünk "unatkozik" felhívjuk egymást. Úgymond nevezhetnénk ezt barátságnak extrákkal.
Mivel Alex éppen ráér így el is kezdtem készülődni, majd el is indultam a megbeszélt helyre.
Bekopogtam az ajtón, ő ajtót nyitott és be is húzott magához, majd meg is csókolt. Hamar lekerült rólunk a ruha, szenvedélyesen csókolóztunk mikor Alex hozzáért a nőiességemhez.
Ekkor olyat tettem amin én is meglepődtem.-Alex, kérlek hagyjuk! - temettem az arcom a párnába.
-Mi a baj? Rossz volt vagy most mi van? Nem értem.
-Semmi baj, ez nem a Te hibád n vagyok elcseszve. - sóhajtottam. Tudod megismertem egy lányt... - kezdtem a mesélésbe.
Mindent elmeséltem Alexnek mi is törtönt köztünk Avaval egészen a kezdetektől. Jó volt megosztanom vele ezt az egészet, jó volt kibeszélnem magamból de akkor is fájt, még mindig.
-Sajnálom, hogy iderángattalak a semmiért. - kértem bocsánatot.
-Semmi baj, jó újra Veled lenni. De ha már itt vagyok, mit szólnál ha elmennénk egyet bulizni?
-Jó ötlet. - mosolyogtam.
Felöltöztünk, majd el is indultunk lefelé, a portán leadtuk a kulcsot és elindultunk kifelé. Amikor kiléptünk az ajtón kisebb sokkot kaptam.
Ava és Sam volt ott kézenfogva előttünk.-Sziasztok! - köszönt Alex. Milyen régen találkoztunk Sam.
-Sziasztok! - ölelte át Sam a lányt.
-Ti, hogyhogy itt vagytok? - kérdezte.
-Ava ide jár Akadémiára, én pedig jöttem meglátogatni.
-Tök jó. Jaj, de bunkó vagyok, lányok bemutatom Sara-t!
-Szia, Sam vagyok! - nyújtotta a kezét.
-Szia! - köszöntem.
-Ő, pedig a barátnőm Ava. - mutatta be Sam a partnerét nem mintha nem tudnám.
-Szia! - nyújtotta a kezét amit viszonoztam.
Jó volt újra megérinteni, de legszívesebben felpofoztam volna ott helyben.
-Na várj Alex, ő az a Sara?-kérdezte Ava.
-öhmmm igen. - pirult el Alex.
-Te meséltél a barátaidnak az esküvőn történtekről? - néztem Alexre aki csak kínosan mosolygott.
-Nos akkor szerintem jobb ha megyünk és nem zavarjuk meg a randitokat! - nézett rám szúrós tekintettel Ava majd el is mentek.
Ezek után mégjobban fel tudtam volna pofozni, még ő van megsértődve. Nagyon ideges lettem.
Alex észre is vette.-Hé, most mi a baj? - kérdezte.
-Csak... - sóhajtottam. A lány akiről a hotelben meséltem neked, nos az Ava volt.
YOU ARE READING
Harc az érzelmekkel
FanfictionEz lesz az első írásom, de remélem azért elnyeri a tetszéseteket!