Part 18

396 25 0
                                    

1 évvel később

Sara

Végre befejeztem a sulit, azt csinálhattam amit akartam. Örülök, hogy akkor visszamentem táncolni, életem egyik legjobb döntése volt.
Megnyertünk egy nagyon rangos versenyt, mindemellett Zarit és engem meghívott egy ügynökség a válogatójára, ahol videóklippekhez illetve énekeseknek keresnek háttértáncosokat. Baromira be voltunk zsongva mindketten,már alig vártuk hogy mehessünk New Yorkba.
Pakoltam épp a böröndömbe, amikor bejött a nővérem.

-Útra készen?

-Nagyjából, még van már dolog amit össze kell szednem.

-Izgulsz? - kérdezte.

-Csak egy kicsit, úgy érzem jók leszünk Zarival.-mosolyogtam.

-És mi lesz akkor ha sikerül?

-Nem tudom pontosan, ez akkor derül ki ha megtudjuk melyik feladatra választottak ki. De lehet New Yorkba kell költöznöm.

-Bárhogy is sikerül, ránk tudod hogy számíthatsz mindig.

-Tudom nővérkém. - mosolyogtam és megöleltem. De kérlek hagyj még összepakolni, később találkozom Amaya-val majd korán lefekszem,reggel már indul a gépünk.

-Rendben, majd kiviszlek a reptérre.

-Köszi.

Végre összepakoltam mindent majd elindultam a barátnőmhöz Sokat beszélgettünk, átjött Nate is. Később elbúcsúztunk, ők szerencsét kívántak nekem. Gyors tusolás után hamar elaludtam.

Korán reggel, alig bírtam felkelni Laurel ébresztett egy kávéval ami életét mentett. Kivitt minket a reptérre, mivel Zarit is felvettük ezzel kezdetét is vette egy nagy kalandunk Zarival.

Ava

Elkezdtem az utolsó évemet az Akadémián, szakot kellett választani és én a gyilkossági szakot választottam. Kemény lesz ez az év, ezt már az elején leszűrtem. Nagy az elvárás, de nem bántam. Más dolgom úgysem volt, csak tanultam és edzésekre jártam.
Amióta nem tudok semmit Sara-ról egy kicsit bezárkóztam, elvesztettem magam.
Egyszer csak még találom magam újra, mosolyogtam magamban.
Azóta nem volt senkim, még egy futó kaland sem,próbálkoztak de elutasító voltam. Meg kellett gyászolnom azt, hogy ennyire balfék vagyok és sikerült elvesztenem őt.
Ő már biztos talált valakit magának de ez nekem nem megy könnyen.
Sam próbált békülni de nem adtam be a derekam, kutyából nem lesz szalonna tartja a mondás. Lehet pár hétig, hónapig tartja amit megígér aztán újra kezdi előröl majd. Őszinte leszek meglepett, hogy keresett, megcsaltam, átvertem. Nem értem miért jött volna vissza.
Na de mindegy lezártam azt az időszakot, mostmár csak a jövőmre és az iskolára koncentrálok,másra úgysem tudok.
A számítógép előtt ültem, amikor megakadt egy képen a szemem, Sara posztolta.

"Újult erővel a kihívásokkal szemben"

Annyira szép volt, nem változott semmit

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Annyira szép volt, nem változott semmit. Csak talán méggyönyörűbb lett és mégszebb a teste. Nem bírtam ki, hogy ne kommenteljek a kép alá.

-Előre sajnálom a kihívásokat, ellened nem lehet esélyük! :)

Nem tudtam mennyire helyes vagy sem, hogy hozzászóltam de már mindegy.
Mielőtt újabb hülyeséget csináltam volna, inkább lezuhanyoztam és bebújtam az ágyba. Hamar elnyomott az álom.

Harc az érzelmekkelWhere stories live. Discover now