Sara
Eljött hát az utolsó nap, holnap utazunk Zarival New Yorkba. Fura lesz a családom és a barátaim nélkül, de várom már az új kihívásokat.
Új élet, új álmok és remélem valaki rám talál, mert jó lenne végleg kivernem Ava-t a fejemből. Megbeszéltük Zarival, hogy reggel érte megyünk és írtam Echonak is, hogy mikor érkezünk meg a reptérre.
Ezt az estét apával és Laurel-lel töltöttem, a böröndjeim már be voltak pakolva, indulásra készen volt minden.
Apa elvitt minket vacsorázni a kedvenc helyükre, csináltam is egy közös képet majd fel is töltöttem a Facebookra.Egy ideig ez az utolsó képünk, hiányozni fogtok. <3 Új élet kezdődik holnap reggel 7:55-től
Vacsi után hazamentünk és gyorsan az ágyba is bújtam.
Ava
Folyamatosan Sara jár a gondolataimban, nagyon felkavart a találkozásunk. Még mindig annyira gyönyörű, nem változott semmit. Viszont én elcsesztem, jó lenne ha lenne időm helyrehozni kettőnk kapcsolatát és újrakezdeni vele, viszont ő most kezdi el az új életét ráadásul másik városban. Beszélni szeretnék még vele és bocsánatot kérni mindenért, lehet írnom kellene neki.
Igaz már este 11 is elmúlt, felmentem Facebookra, az első kép amit megláttam Sara volt egy piros ruhában, eszméletlenül szexi volt. Éppen a családjával volt vacsorázni. Olvasom a képhez tartozó kommentet is és elszomorodtam, holnap elutazik. Így hogy tudnám elmondani neki mit is érzek valójában még mindig iránta. Ki kell mennem a reptérre reggel. Be is állítottam az ébresztőmet és ágyba bújtam.Reggel fáradtan ébredtem az órára, szuper gyorsasággal elvégeztem a reggeli rutinomat és rohantam is le a kocsihoz, beszálltam és indultam is. Egy ideig elég jól haladtam, majd hamarosan dugóba keveredtem.
-Basszus miért most? Komolyan? Elszalasztom álmaim nőjét ha most nem érek ki a reptérre. - vettem szomorúan tudomásul.
Vagy 20 percbe telt mire kikecmeregtem a dugóból, nyomtam is a gázt rendesen. 40perc volt mire kiértem a reptérre. Rohantam be a váróba, megkerestem honnan indul a gép és rohanni kezdtem.
Mire odaértem már csak páran voltak a kapunál, azok is csak hozzátartozók voltak és várták, hogy elinduljon a gép. Elkéstem... Végleg.... Összerogytam és sírni kezdtem
YOU ARE READING
Harc az érzelmekkel
FanfictionEz lesz az első írásom, de remélem azért elnyeri a tetszéseteket!