Part 22

381 22 0
                                    

Sara

Amióta találkoztunk Ava-val nem tudom ismét kiverni a fejemből. Miért pont most kellett ismét felbukkania amikor kezdene végre rendbejönni az életem. Ültem az ablakomnál és csak bámultam a nagy semmibe, elmélázásomat Amaya szakította félbe.

-Szia csajszi! - vont egy ölelésbe. Annyira büszke vagyok Rád, bár így baromi messze leszel.

-Jaj tudom, hiányozni fogsz, de ez életem lehetősége. - sóhajtottam.

-Mi a baj? - nézett rám.

-Voltam ma futni és összetalálkoztam Ava-val.

-És beszéltetek? Mi volt? - ültünk le az ágyamra.

-Igen beszéltünk, elmondtam neki mindent New Yorkról. Képzeld azt hitte Alex-el együtt vagyunk.

-De miért hitte azt? - kérdezte.

-Amiatt amikor összetalálkoztunk a szálló előtt, félreértette. De várj, akkor lehet emiatt nem keresett miután szakítottak Sammel?

-Ezt nem tudhatjuk és felesleges ezen gondolkodnod! Csak újra fájdalmat okozol magadnak azzal hogy azon jár az agyad, mi lett volna ha. - ölelt át.

-Tudom, de akkor is... Áh mindegy,amúgy is most elköltözök esélyünk se lenne.

Még elég sokat beszélgettünk a barátnőmmel, majd hazament és én is bebújtam az ágyamba,nem mondom hogy hamar de elaludtam.

Echo

Beszéltem Gagával a lányokról, elmeséltem a tervemet, mindenben szabad kezet adott nekem. Kinéztem pár lakást a lányoknak, mostmár csak neki kell választani.
Hosszú keresgélés után megtaláltam a legjobb helyet ahol edzések mellett túrázhatunk, kikapcsolódjunk ráadásul mindezt a természetben.
Silver City Mountain Resort lesz a kempingünk helye, ami a
Sequoia national park szomszédságában van. Nagyon jó lesz már alig várom. Értesítettem a csapatot, hogy megyünk táborba és arról is, hogy újak is jönnek majd.
Ezután felhívtam Sara-t és Zarit konferenciahívással.

-Sziasztok! Alkalmas, tudunk most  beszélni?

-Persze. - mondták mindketten.

-Nos, 5 nap múlva jó lenne ha találkoznánk, kiválasztanátok a lakást mert 8 nap múlva irány a Sequoia national park.

-Szuper, és hány napra megyünk? - kérdezte Zari.

- 5 nap,de ami programokat elterveztem kevés lesz - mosolyogtam.

-És mit vigyünk magunkkal New Yorkba?-kérdezte Sara.

-Lényegében csak ruhára van szükségetek, minden mást itt megkaptok ami a lakáshoz kell.

-Wow, már alig várom. - mondta Zari.

-Majd a konkrét programot elküldöm emailben, Ti meg szóljatok mikor érkeztek, kimegyek elétek a reptérre.

-Köszönjük. - mondták a lányok.

-Bármi kérdésetek van, keressetek! Sziasztok.

Kíváncsi leszek, hogy fognak beilleszkedni a lányok, remélem minden rendben lesz.

Harc az érzelmekkelWhere stories live. Discover now