Ava
Letettem a telefonomat, majd a konyhába mentem mert farkas éhes voltam, ennyi mozgás után mindig megjön az étvágyam. Gyors összedobtam valami kaját és közben gondoltam megnézem mi a helyzet a közösségi oldalaimon,felmentem Facebookra és rákerestem az edzőterem oldalára. Rengeteg képet találtam az órákról, versenyekről,az egyiken megakadt a tekintetem. Nos Ms. Ego volt rajta egy kupával a kezében.
-Hogy nézhet ki ilyen jól? - mondtam magamnak, bár próbáltam nem rá gondolni, hiszen barátnőm van de nem ment. Viszont mostmár tudom a nevét, Sara Lance.
Valami oknál fogva rákerestem a profiljára,szebbnél szebb képek voltak fent az oldalán róla, hol a barátaival, hol a családjával szerepel a fotókon. De egyik képem sem a szerelmével van.
-Lehet nincsen senkije? - kérdeztem magamtól, majd megnéztem az adatlapját, melyen az szerepelt egyedülálló. Ekkor a szívem gyorsabban kezdett verni, a légzésem kicsit felgyorsult. Gyorsan hoztam is magamnak egy pohár vizet hátha megnyugszom. Meg is ittam majd olyat tettem, amihez nem tudom mitől volt bátorságom megtenni. Bejelöltem ismerősnek Facebookon.Sara
Az ágyban merengés után, elkészítettem a cuccaimat a suliba mert reggel úgysem lesz hozzá kedvem, majd beindítottam a mosást is mert csütörtökön ismét edzés lesz. Vettem magamhoz egy kis ennivalót majd mentem volna vissza a szobámba amikor szólt a nővérem.
-Na mi van Hugi, újra szerelmes vagy? - mosolygott.-Apa pletykásabb mint a nők többsége. - nevettem el magam.
-Na de akkor igaz vagy sem?
-Én se tudom, oké. Az igaz, hogy valami furcsa érzés motoszkál bennem amióta megpillantottam a lányt, de nem tudom ezt hova tenni.
-Ohhh, hogy ráadásul lány az illető... - mosolygott.
-Igen, ez kicsit jobban megnehezíti a dolgot. Lányba még sosem voltam szerelmes, velük mindig csak 1 éjszaka volt,semmi több. Viszont vele talán lehetne, el tudnám képzelni. Pedig nem is ismerem.
-Miért van ez?-Hugi, a szerelem egyszer csak jön, nem kérdez. Ott és akkor olyan emberbe szerethetsz bele, akibe el sem tudnád előtte képzelni.
-Te mióta vagy ilyen bölcs? - boxoltam bele a nővérem vállába.
-A korral jár-nevetett saját magán.
-Na, de most megyek Ghandi vár az ágyam és a pihenés. Jó éjt!
-Jó éjt és ne agyalj!
Ledobtam magam az ágyra és a telefonom bámultam, gyorsan fel is néztem Facebookra mi történt a nagy világban. Meglepetésemre egy ismerősnek jelölés várt, mikor megláttam ki az, az állam is leesett. Ava Sharpe ismerősnek jelölt. Azonnal vissza is igazoltam. Hogy őszinte legyek nem vártam, mivel nem is beszéltünk illetve elég bunkó voltam mikor kijöttem az öltözőből,de ezek szerint nem ijesztettem el. El is mosolyodtam rögtön. Nézegettem az adatlapját, 2 hete költözött San Diegoba,biztosan nem ismeri még a várost, én szívesen megmutatnám neki. Mosolyom egyre nagyobb lett, ám ahogy a képeit nézegettem hamar lefagyott a mosoly az arcomról. Az egyik képhez ennyi volt írva, csak Ő és én... Ezen a képen csókolózott egy nővel, gondolom a barátnőjével.
-Hogy bassza meg, miért kell ilyen szerencsétlennek lennem? - kérdeztem és el is dobtam a telefonomat.
Nem tudom mikor és hogyan, de nagy nehezen végre elaludtam.
YOU ARE READING
Harc az érzelmekkel
FanfictionEz lesz az első írásom, de remélem azért elnyeri a tetszéseteket!