Part 15

428 24 1
                                    

Sara

Annyira sikerült kiütnöm magamat, hogy csak kedden 10kor ébredtem. Mondjuk mostanában nem is tudtam igazán pihenni. Iszonyatosan fájt a fejem, így bevettem egy fájdalomcsillapítót illetve jó sok vizet megittam, égett a pokol rendesen,mondjuk annyi whiskey után nem is csodálom.
Elmentem gyorsan lezuhanyozni, de ott is előtörtek az emlékek,amik annyira fájtak. Szeretnék nem rá gondolni, de egyszerűen nem megy,minden pillanatban őt látom magam előtt.
Hangokra lettem figyelmes lent a konyhában,semmi kedvem nem volt lemenni de egyszer túl kell essek a beszélgetésen,így inkább lementem.

-Szia Laurel.

-Csak nem felkelt a hétalvó? - kérdezte.

-Úgy látszik. - válaszoltam

-Kérsz valamit enni?

-Inkább nem, isten ments hogy viszont lássam. - mosolyodtam el egy kicsit.

-Tegnap csak egy kicsit sikerült túllőnöd a mértéket. - jegyezte meg.

-Tudom, nagyon sajnálom, csak hát tudod azt hittem minden rendben Ava és köztem, de mégsem. - könnyes lett a szemem.

-Ha ő így viselkedik veled, akkor meg sem érdemel. - húzott magához a nővérem és megölelt.

-Lehet, hogy így van, de jelenleg ez sem változtat azon hogy most ismét darabokra tört a szívem. - elmorzsoltam egy könnycseppet.

-Ha csak beszélni szeretnél vagy akár csak társaságban lenni mindig itt vagyok. - mosolygott.

-Tudom, de most inkább egyedül lennék, így felmegyek, bocsi.

-Menj csak ha kell valami csak szólj.

-Köszönöm. - adtam egy puszit az arcára.

Felmentem a szobámba, felnéztem a Facebookra,volt pár üzenetem amit Ava-tól kaptam. Nem voltam rá kíváncsi, így meg se nyitottam.
Rajta kívül viszont még egy ember keresett, akivel már nagyon régen nem beszéltem.

-Szia Szöszi! Mi a helyzet veled? - kérdezte Zari.

Zarival egy tánciskolában voltunk  csapattársak, de miután anya meghalt én abbahagytam azt. Meg is lepődtem, hogy Zari keresett. Gyorsan visszaírtam neki.

-Szia! Semmi extra. És Veled? Mi a helyzet a csapattal?

Hamar jött is a válasz, hiszen a lány éppen online volt.

-Velem sincs semmi extra, sok az edzés, csak hiányzik a látvány a csapatból :)

-Mi van, vissza akarsz csábítani? - kérdeztem.

-Tudod, hogy Te voltál a legjobb, amióta kiléptél már nem vagyunk ugyanolyanok.

-Sajnálom, de abban az időszakban nem voltam erre képes.

-És most? - kérdezte.

-Nem tudom, lehet rám férne valami újdonság.

-Ez a beszéd csajszikám, ha esetleg van kedved tudod mikor és hol edzünk, gyere el nyugodtan. Aztán meglátod hogyan tovább.

-Rendben,a héten valamelyik nap szerintem benézek.

-Szuper, várunk. Szia!

- :) Szia!

Tovább nem volt kedvem fent lenni online, így inkább kiléptem. Tényleg úgy gondoltam, rám férne egy kis újítás, az új impulzusok lehet könnyebbé teszik ezt a rossz időszakot. Viszont úgy döntöttem, nem akarok tovább Muay Taira járni, semmi kedvem Ava-val ott összefutni, így felhívtam az edzőt, hogy kilépek.
Baromira nem örült nekem, hiszen jővőhéten lenne egy verseny de rohadtul nem érdekelt.

Ava

Már 5 nap telt el, azóta amióta Sara elviharzott tőlem,nem is tudok róla semmit. Nem reagál az üzeneteimre és a hívásaimra sem, annyira bánt a dolog ami kettőnkel történt. Tudom minden az én hibám, de adhatna Sara egy esélyt hogy megmagyarázzam.

Ma érkezik Sam. Annyira nem voltam arra felkészülve, hogy találkozzunk. Azt sem tudom, hogyan kezdek majd bele a beszélgetésbe, el szeretném mondani neki azt, hogy megismertem Sara-t, aki fontos lett számomra és hogy jobb lenne ha különválnának útjaink. Nem csak Sara miatt döntöttem így, ez egy eléggé fásult kapcsolat lett már, így semmi értelme ha külön vagyunk, semmi esélye annak hogy ezt rendbehozzuk.

Mennyire egyszerű ezt így saját magammal megbeszélni mint majd vele lesz. Hamarosan hallottam, amikor egy autó megállt a kocsifeljárón és nem sokkal később megszólalt a csengő is. Odamentem az ajtóhoz, fújtam egy nagyot és kinyitottam.

Harc az érzelmekkelDonde viven las historias. Descúbrelo ahora