Küçük bir alıntıyla geldim. Bölüm yarın mı acaba.:)
Keyifle okuyun ve sizleri ve yorumlarını çok çok sevdiğimi unutmayın.
...
"Çok teşekkür ederim Evren. Seninle konuşmak harika." Diyerek ne yapıyorum biliyor musunuz? Kafamı onun omzuna koyuyorum. Uykum geldi çünkü. Başka bir nedeni yok!
"Dünya!" diye seslenen adamın vücudunun gerilmesini o anda bile fark ediyorum.
"Uykum geldi."
"Tamam, küçük hanım, artık uyuyalım." Diyerek elimde ki kadehi alıyor. Ama ben gözlerimi açamıyorum. Sahi kaç kadeh içmişim ben? Dört mü?
"Birlikte mi?"
Ağzımın ayarı kaybolmuş gibiydi. Ya da çenemin süzgeci delinmişti. O anlarda içimden ne geliyorsa söylemek eğilimindeydim. Alkol tabi bu, şişede durduğu gibi durmuyor.
"Anlıyoruz ki alkole dayanıklı değilsin." Derken başımı ellerinin arasına alıyor. Şimdi göz gözeyiz. Ama içimden anlamsız kahkaha atmak geliyor. Karşımda ki adamın yanaklarını sıkıp, onu kocaman öpmek gibi planlarım var.
"Buradan onu mu anlıyoruz." Derken kıkırdamaya başlamıştım bile.
"Başka bir şey mi anlamalıyız?" durun durun bu adam ağzımdan laf mı almaya çalışıyor. Ben Dünya isem bu numaraları yemem.
"Sen benim sarhoşluğumdan yararlanmak istiyorsun ama yemem ben bunları." Derken o da gülmeye başlıyor.
"Tamam, o zaman hadi kalk, seni yatırayım."
"Ne münasebet ben kendim giderim." Demiş bulunup ayağa kalkınca tabi ki bayan sakar olan ben, dengemi kaybediyorum. Ama suç benim değil, bu ev dönüyor. Gerçekten dönüyor.
"Hadi bakalım uyku vakti." Diyerek beni kucaklayan Evren'e sıkıca sarılıyorum. Ay ne rahat bu adamın göğsü.
"Evren?"
"Söyle güzellik."
"Oh olmuyor ama güzelim filan, bu ne samimiyet."
"Güzelim demedim, güzellik dedim."
Yatakla sırtım buluşunca, gözlerim istemsizce kapanıyor. Onun başımdan ayrılmadığını hissediyorum.
"Beni güzel mi buluyorsun yani?" tutamıyorum çenemi. Rezil olduğumu biliyorum ama o anda bu hiç de umurumda olmuyor.
"Sadece güzellik değil, sen parlıyorsun."
Beklediğim cevap bu değildi. Çok güzelsin demesini istiyordum. Onun ne demek istediğinin tam olarak farkında değilim. Çünkü aklıma o şırfıntı kadın gelmişti.
"O da güzel miydi?"
...
Bölümü yazıyorum canlarım, ama parmağımı kestim ve maalesef dikiş atıldı. O nedenle yavaşladım. Yarına yetiştirmeye çalışırken size bir alıntı bırakmak istedi.
Kim ki bu şırfıntı kadın?:)
Neler oluyor?:)
Görüşmek üzere.:)
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEÇİM SENİN!
RomanceYazar olmak için daha doğrusu bir kez olsun ismini raflarda görmek için can atan bir kadın; Dünya. Kendi halinde, gizemli bir adam; Evren. Ve adamın seçim senin diyerek sunduğu teklifi kabul ederse kadın, neler olur? Neler olmaz ki? En önemlisi Aşk...