BAB 27

5.7K 193 6
                                    

Aleesa tidak henti-henti untuk mengalirkan air matanya.

"Kau tak payah nak menangis macam rak nak roboh boleh tak? Memekak kau tahu tak!!" Tengking Eirfan lantas bangun berjalan memdekati Aleesa.

"Kau jangan datang dekat aku!" Marah Aleesa.

"Kau boleh buat apa je sayang." Kata Eirfan lantas memegang pipi mulus licin Aleesa.

"Puihhh!!" Aleesa meludah ke muka Eirfan.

"Bodoh punya perempuan!"

"Pangg! Pangg!"

Aleesa ditampar dikanan dan kiri pipinya dengan kelajuan tangan Eirfan yang tidak dijangka untuk berbuat demikian.

"Sakit laa gila! Kau lelaki dayus Eirfan!!" Ujar Aleesa lalu dia merasakan cecair pekat keluar dari hidung dan tepi bibirnya.

"Ada aku kisah? Mana abang-abang kesayangan kau ni.." Katanya sambil melihat jam yang menunjukkan ke angka 11.48 malam.

"Lepas kau dapat duit tu, kau jangan kacau life aku lagi!"

"Kalau aku kacau jugak?"

"Aku tak teragak-agak nak masukkan kau dekat dalam penjara."

"Uuu takutnya... Hahahaha!"

Dalam masa yang sama akhirnya, mereka berdua tiba di lokasi yang menempatkan keberadaan Aleesa.

Aeiman dan Arfan keluar dari kereta lalu berjalan di hadapan rumah usang itu.

"Dekat sini kau simpan adik aku! Punya banyak laa tempat, rumah usang jugak yang kau pilih." Kata Aeiman yang telah memecahkan kesunyian.

"Hahaha sempat lagi eaa along nak bebel." Celah Arfan yang sedang bersandar pada kereta Aeiman.

Baru sahaja Aeiman ingin membalas kata Arfan, namanya dipanggi dari arah rumah usang itu.

"Wan Aeiman Ezriq!" Panggil Eirfan yang sedang membawa Aleesa.

Tangan Aleesa diikat dengan gari yang telah disambung dengan tangan Eirfan sekali.

"Woii mat ganja.. Kan aku cakap jangan kau sentuh adik aku! Kau pahal gari dia haa!! Yang layak kena gari tu kau.." Sindir Aeiman.

"Hahahaha tak lawak laa Man." Balas Eirfan yang sudah tiba betul-betul di hadapan Aeiman dan Arfan.

"Kau nak adik kau ann?"

"Lepaskan dia sekarang!"

"Mana duit aku? Bagi duit aku dulu.."

"Huhh setakat RM 100K apa dehal laa sangat!" Katanya Aeiman lantas membuat muka.

"Kalau macam tu kau bagi aku duit tu dulu, baru aku lepaskan adik kau!"

"Angah amik beg hitam dekat seat belakang tu.."

"Baik along.." Lantas Arfan membuka pintu tempat duduk belakang dan mengambil beg itu lalu diserahkan kepada Aeiman.

"Mat ganja.. Nak ambik duit kau ni.. Now, lepaskan adik aku!"

Aleesa dari tadi hanya diam tidak berkata sepatah apa pun kerana dia betul-betul dalam keadaan ketakutan setelah Eirfan mengacukan pistol dikepalanya sewaktu di dalam rumah usang itu.

Malahan matanya pula diikat dengan kain.

"Huhh kau ingat senang-senang je ke nak lepaskan adik kau haha!"

"Weii musibat aku kata lepas laa!"

"Hahaha okay-okay..." Sewaktu tangan Aleesa terlepas dari gari tersebut, dia segera membuka ikatan dimatanya dan menendang alat sulit Eirfan lalu berlari mendapatkan Aeiman dan Arfan.

Doktor Itu Suami AkuWhere stories live. Discover now