*2 lata później*
Moje rodzeństwo wyjechało na 3 tygodniowe kolonie. Moja mama coraz częściej pracowała. Ja natomiast rozwijałam swoją karierę muzyczną za pomocą Dawida. Mimo iż często były między nami sprzeczki i nie raz pojawiały się wątpliwości to i tak bardzo go kocham.
Wyszłam z wytwórni. Byłam mega podekscytowana moją pierwszą płytą. Przed budynkiem czekał na mnie Dawid.
- Jak się miewa moje kochanie?- spytał z wielkim uśmiechem.
- Jestestem wykończona, ale cieszę się, że wkońcu się doczekałam- odparłam przytulając bruneta.
- To co jedziemy na obiad?- spytał.
- Marzę, aby wkońcu coś zjeść- odparłam.
Wsiedliśmy do samochodu i jechaliśmy do restauracji. Były ogromne korki.
- A tobie jak minął dzień, nie pochwaliłeś się?- spytałam.
- Nie było źle, po dokończeniu tekstu do nowej piosenki razem z moim voice'ikiem ( The voice kids został Antek z drużyny Dawida i teraz współpracują) poszłem na spacer z Weedy'm- odparł.
- Zazdroszczę ci - odparłam.
- Nie masz czego, przecież ja po pracy tylko leżałem- odparł że śmiechem.
- Pfff...- odparłam odwracając głowę do okna.
- No Wiciuu, za to ty w weekend masz wolne- odparł.
- Nie do końca wolny....- mruknęłam.
- A co takiego będziesz robić?- spytał.
- Będę na evencie- odparłam.
- Na tym co ja?- spytał.
- Niestety- odparłam.
Oboje wybuchliśmy śmiechem.
Po 20 minutach dotarliśmy do restauracji, a której mieliśmy jeść obiad. Weszliśmy do środka i zajęliśmy miejsce.
- Co by sobie moja księżniczka zjadła?- spytał Dawid.
- Naleśniki- odparłam uśmiechając się do niego.
- To ja też- powiedział.
Podszedł do nas kelner i złożyliśmy zamówienie.
- Jaaaka jaa jestem głodna - powiedziałam.
- Nie wątpię- odparł.
Po zjedzeniu naleśników udaliśmy się do domu.
_ łapcie rozdział, troszkę przeskoczyłam z latami bo aż dwa lata dalej, ale zrobiłam to po to by odzyskać wenę ❤️❤️ wybaczycie prawda? Dzięki temu rozdziały będą częściej. ❤️_
CZYTASZ
The Voice Love {{D.K}}
Fanfic19 letnia Wiktoria jest dziewczyną z wielkim talentem muzycznym. Pewnego razu dostaje propozycję bycia trenerem w The Voice Kids. Poznaje tam Dawida Kwiatkowskiego. Jak potoczy się ich znajomość? Dlaczego pani Edyta odeszła? Co się stanie Amelce? D...