43

1.6K 68 6
                                    

Odłożyłam telefon. Nie miałam jak na razie ochoty aby się z nim spotkać. Posprzątałam po śniadaniu i następnie włączyłam na laptopie swój ulubiony serial.

Oglądałam odcinek za odcinkiem. Mega się wyciągnęłam. Nagle usłyszałam dzwonek do drzwi. Wstałam i poszłam w ich stronę.
Ostrożnie przekręciłam klucz i otworzyłam drzwi. Był to Dawid.

Spojrzałam na niego. On bez zastanowienia podszedł do mnie i mnie przytulił.

- Przepraszam....Bardzo cię przepraszam- powiedział nie odrywając się ode mnie.

- Dawid...- zaczęłam.

- Wiem, jestem debilem, kretynem i no... Po prostu jestem zjebany...- powiedział.

- Nie jesteś zjebany...- powiedziałam i spojrzałam mu w oczy. - Jesteś moim szczęściem. Tylko troszkę głupiutkim.

Pocałowałam go w policzek.

- Ale żeby nie było.... Tak łatwo ci nie wybaczę. Najpierw wytłumacz mi co było ważniejsze od wywiadu?- spytałam.

- Na początku miałem zawieść kumpli na jakiś tam wieczór kawalerski z Wrzoskiem. No i dojechaliśmy na miejsce. Była dość gruba impreza. Chciałem już wracać, ale wszyscy namawiali żebyśmy weszli chociaż na chwilę. Nie chciałem się zgodzić bo wiedziałem o wywiadzie, lecz oni nadal namawiali. Postanowiłem, że wejdę na 20 minut no i skończyło się tak jak się skończyło....- wytłumaczył.- Głupio mi teraz...

- No dobrze rozumiem - powiedziałem.

- Wiesz co... Mam najlepszą dziewczynę pod słońcem- powiedział i mnie przytulił.

- Teraz wymyśl coś żebym ci wybaczyła, bo jeszcze tego nie zrobiłam- powiedziałam.

- Daj mi czas do wieczora- powiedział, przytulił mnie. - Ale też fajnie by było jakbyś już wróciła do nas do domu.

- Daj mi czas do wieczora - powiedziałam i się uśmiechnęłam.

- To w takim razie dozobaczenia- powiedział Dawid i udał się w stronę samochodu.

- Dozobaczenia- opowiedziałam.

_______________________________________
Jak wam mijają wakacje?
Mi dość ciekawie :))
Od razu mówię, że prawdopodobnie w tym tygodniu pojawi się jeszcze jeden rozdział. Następne będą dopiero w sierpniu, gdyż 18 lipca wyjeżdżam i powoli szykuje się do wyjazdu.
Buziaki ❤️
Hikusia :))


The Voice Love {{D.K}}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz