45

1.5K 77 28
                                    

Po długim czasie dojechaliśmy na miejsce i wysiedliśmy z samochodu.

- Gdzie jesteśmy?- spytałam.

- Chodź!- powiedział Dawid i złapał mnie za rękę.

Poszłam za nim. Szliśmy długą ścieżką. Nad Dawid się zatrzymał.

- Teraz musisz zamknąć oczy...- powiedział i się uśmiechnął.

- No dobrze- powiedziałam i wykonałam polecenie chłopaka.

Dawid złapał mnie za rękę i ostrożnie prowadził. Po chwili stanęliśmy i Dawid mnie puścił.

- Możesz otworzyć oczy!- powiedział.

Otworzyłam oczy. To co zobaczyłam zaparło mi dech w piersiach. Byliśmy w miejscu, z którego było widać całą Warszawę. Odkąd tu mieszkam ( czyli od urodzenia) nigdy nie widziałam mojego miasta z takiej perspektywy.

- Ale tu pięknie jest!- powiedziałam zachwycona.

- Cieszę się, że ci się podoba- powiedział Dawid.- Teraz spojrzyj bardziej w prawo!

Bez wahania spojrzałam w prawo. Stał tam stół i dwa krzesła. Na stole były świeczki, wazon z różami, kieliszki i wino.

- Idziemy usiąść?- spytał brunet.

- Pewnie!- odparłam.

Usiedliśmy przy stole i Dawid nalał wina. Napiłam się. Nagle zauważyłam, że Dawid się stresuje. Chciałam go zapytać, ale pewnie sam by mi powiedział jakby się coś działo.

- Jak tam z Antkiem?- spytałam.

- Niedługo będzie jego płyta. Dwie piosenki będą ze mną- odpowiedział i się uśmiechnął.

- No to super, będzie miał jakąś trasę czy coś?- spytałam.

- Będzie... I będę jechał z nim...- powiedział.

- Kiedy?- spytałam.

- Za tydzień, ale nie jedziemy sami...Ty jedziesz z nami!- powiedział.

- Naprawdę?!- spytałam.

- Tak!- powiedział.

- Dziękuję- powiedziałam.

Rozmawialiśmy jeszcze o weekendzie.

Nagle zauważyłam, że Kwiatkowski coraz bardziej się stresuję.

- Wszystko jest ok?- spytałam.

- Tak...- odparł.

- Widzę przecież, że nie! Dawid znam cię dobrze i widzę, że się stresujesz... Stało się coś?- spytałam.

- Nic...- powiedział.

- Kwiatkowski!- spojrzałam na niego.

- Dobra...- powiedział.

Wstał i podszedł do mnie po czym uklęknął i wyjął z kieszeni..... Pierścionek?!!

- Wiktorio... Czy uczynisz mnie szczęśliwym człowiekiem i wyjdziesz za mnie?- spytał.

The Voice Love {{D.K}}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz