14

2.7K 100 6
                                    

Otworzyłam oczy i rozejrzałam się dookoła. Obok mnie leżał Dawid. Spojrzałam na zegarek była 9:40. Wstałam po cichutku, by nie obudzić bruneta. Podeszłam do szafy i szukałam czegoś co bym mogła ubrać.
Postawiłam na:

Szybkim krokiem poszłam do łazienki by ogarnąć włosy i zrobić lekki makijaż

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Szybkim krokiem poszłam do łazienki by ogarnąć włosy i zrobić lekki makijaż. Gdy byłam już gotowa, zeszłam na dół zrobić śniadanie. Moja mama była już u Amelki w szpitalu. Miałam do niej dołączyć popołudniu. Zajrzałam do lodówki.
- Hmmmm... Co by tu zrobić....- myślałam.
Wyciągłam pudełko z jajkami i zaczęłam przygotowywać jajecznicę.

W radiu zaczęła lecieć moja ulubiona piosenka "Perfect"- Ed'a 
Sheerana. Zaczęłam sobie podśpiewywać. Nagle zza moich pleców usłyszałam głos Dawida, który zaczął ze mną śpiewać.
- Cześć Dawid- przywitałam go.
- Dzień dobry- odparł i usiadł przy stole.- Co tam pichcisz?
- Jajecznicę- powiedziałam i uśmiechnęłam się do brązowookiego.

Próbowałam sięgnąć talerz w wysokiej półki, lecz nie mogłam.
- Pomóc ?- spytał Dawid.
- Poradzę sobie- odparłam i zaczęłam wspinać się na blat.
- Uważaj żebyś nie spadła- ostrzegł mnie Dawid.

Stałam już na blacie próbując sięgnąć talerz. Nagle lekko się zachwiałam i straciłam równowagę. Brunet szybko wstał i zesadził mnie z blatu.
- Może jednak ja sięgnę - powiedział i tak zrobił.

Nałożyłam jajecznicę na talerze. Spojrzałam na telefon, by sprawdzić czy nie ma żadnej wiadomości od mamy, zobaczyłam mnóstwo powiadomień z instagrama i facebooka. Wszyscy życzyli powrotu do zdrowia dla mojej siostry. Zdziwił mnie jeden komentarz:
@MarkuniiB: D.K ? Ciekawe z kim nasza gwiazda spędzała wieczór... Czyżby Kwiatkowski? Łączy was coś? Zresztą kto by się zainteresował naszą Wiktorią....

Czytałam z niedowierzaniem ostatnie zdanie. Fakt, faktem będąc sławnym są problemy z hejtem i hejterami, ale jakoś wcześniej mi to nie przeszkadzało. Ostatnimi czasy, od kąt jeden z moich najnowszych coverów  na youtubie zdobył milion wyświetleń, hejtu przybyło...

---------------------------------------------------
Wiktoria niziołek...XD
Jeśli będziecie chcieli to niedługo będzie można zadać pytania do bohaterów... Oczywiście jak będziecie chcieli <3

The Voice Love {{D.K}}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz