İyi okumalarr🖤Casey
"Casey sana bir şey söylemeliyim."
Bu şekilde yüzüme üflerken onun söyleyeceği şeyi anlayamazdım.Bana yakın dudakları beni başka diyarlara götürüyordu.
"Bana sarılır mısın?" dedi çocuğu andıran bir sesle.Öylece yüzüne bakakaldım.
Hiç düşünmeden kolumu güzel boynuna dolayıp vücutlarımızı birleştirdim.Başımın altındaki kolu sırtımdan beni sarmıştı bile. Hızlı nefesleri boynuma değiyordu.
"İyi misin?" diye sordum kendimi geriye çekmeden önce.
"Ben ne yapacağım?"
"Nasıl yani?"
"Kimberly olmadan?"
Kimberly'i öldürmek için sebeplerim birikiyordu.Kollarımdaki çocuk titrek gözlerle bana ondan bahsettiğinde, onu hiç kazanamayacağımı düşünüyordum.Ama pes etmedim.
"Bence onu sevmekten çok, ona alıştığın için tedirginsin.Kendine farklı alışkanlıklar edinebilirsin." Önerim karşısında tepki vermedi.
"Ne gibi?"
"Ah, bilmiyorum.Hoşlanacağın başka şeyler bulmalısın."
"Hayatımın içine o kadar girmiş ki , nerdeyse sürekli onunla beraberdim."
Çıplak dizlerimiz birbirine değdi.Teni sıcacık ve rahatlatıcıydı. Yeşil gözleri ona bir cevap vermem için öylece bakıyordu.
"Harry bu konuda yorum yapmak istemiyorum.Ama unutma, ben her zaman burdayım." dedim teselli vermek için. Gamzeleri belirmeye başlayınca gülüşü bana da bulaştı.
"İyi ki o kahve makinesini tekmelemişsin."
Söylediğine kısaca güldüm.
"Buraya gel." dedim ve bir daha kendine has güzel kokusunu içime çektim.Bu koku sadece ona aitti.Kollarımı ondan güçlükle çektim.
Aramızdaki sessizlik dayanılmaz bir hal almıştı.
Başını geri atınca dalgalı saçları alnına düştü.İtme dürtüsüne oldukça direndim."Seni anlayamıyorum."
"Açık konuşmalısın."
"Bir gün bakıyorum, bana öldürecekmiş gibi bakıyorsun.Genelde asabisin önüne gelen herşeye küfrediyorsun.Şimdi ise, karşımdasın.Yatakta bir kedi yavrusu gibi yatıyorsun." Gülümseyince yeşil gözleri yumuşadı.
Tüm vücudum garip bir coşkuyla titrmeye başlayınca, kendimi bunun Harry'le ilgili olmadığı yalanını yedirmeye çalıştım.
"Kediye benzediğimi düşünmüyorum."
Gözleri iri iri açılmış, gözbebekleri ışık saçıyordu.Sonra kahkahayı koyverdi.
"Cidden o kadar söylediğimin içinden bunu mu seçtin."
"Evet." dedim kahkahasına katılarak,sonra devam ettim. "Uykum yok bu arada."
"Sanırım benimki de kaçtı."
Gözlerim balkona kaydı. "Balkonda biraz oturmak ister misin?"
Hevesle başını salladı. "Çok iyi olur."
"Sen geç öyleyse geliyorum." dedim yataktan çıkarken. Üzerimdeki siyah atleti askılarından tutup çekiştirdim ce şortumu yukarı çektim.Sıcaktan çıkınca tüylerim diken diken oldu.