- Не мога да повярвам, че си му казал, че си фен на ЕХО.
Джехьон и Тейонг тъкмо бяха излезли в училищния двор.
- Нали ми каза просто да го заговоря. - изхленчи Тейонг
- Да го заговориш не да го лъжеш!
- Паникьосах се! Не знаех какво да му кажа и тогава погледнах към телефона му и видях, че гледа нещо на ЕХО.
- Сега какво смяташ да правиш?
- Мислеш да ми помогнеш... - започна Тейонг, но Джехьон го прекъсна.
- Как очакваш да ти помогна. Знам само няколко техни песен. Ти имаш нужда от професионална помощ, от някой който им е фен.
Тейонг въздъхна дълбоко. Сега какво щеше да прави? Ако Юта рабере, че го е излъгал ще го намрази.
-Хей това там не е ли Джони? - Джехьон посочи към входа на училището.
- Да той е.
Джони разговаряше и се смееше с... Дойонг.
Очите на Джехьон се разшириха. Усети как се ядосва. Защо Джони разговаряше с него?
- Джони! - Тейонг се провикна мятайки ръце.
Когато Джони ги забеляза, той прегърна Дойонг и след това се затича към тях.
- Какво правеше с него? - беше първото нещо което Джехьон го попита.
- Нищо особено оговаряхме се за срещата ни довечера.
-КАКВО! - Джехьон и Тейонг извикаха в един глас.
- С Дойонг сме заедно от около две седмици. - каза Джони сякаш не е нищо особено.
- Защо не си ни казал? - попита го Тейонг.
- Не е ставало на въпрос, а и всеки път щом някой започне да говори за Дойонг, Джехьон го нарича изчадие.
- Защото той е най-ужасния човек който познавам. Не знам какво си му харесал? - Джехьон скръсти ръце.
- Ами хубав е. - обясни Джони - Не го вземай толкова на сериозно, не се знае колко ще просъществува връзката ни.
Джехьон се намръщи когато чу отговора му. Ясно беше, че Джони едва ли имаше особено сериозни намерения за Дойонг, но дали другия го знаеше.
Все тая. Не ме интересува, не е мой проблем, помисли си Джехьон.
- Хей дойде ми идея. - започна Тейонг подсмихвайки се - Нали Дойонг е фен на ЕХО?
__ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __
BẠN ĐANG ĐỌC
Dating a fanboy | Yutae
FanfictionТейонг е безнадеждно влюбен в съученика си Юта. Проблема е, че Юта има ужасен характер. Той мрази всички ( включително и най-добрия си приятел Дойонг ). Единственото нещо, което интересува Юта е... ЕХО.