Джони пристигна в училище и отиде в класната стаята без на обръща внимание на никой.
Чудеше се дали предишния ден не беше сбъркал с начина, по който постъпи. Но колкото повече мислеше толкова повече смяташе, че Дойонг си го заслужи.
Все пак те бяха заедно, а Дойонг прекрачи границата с отношението си към Джехьон. Никой не се държеше така с някой, който му е само приятел. До преди няколко дни не можеха да се понасят, а сега изведнъж Джехьон сякаш беше по-важен от него. Дойонг му дължеше извинение.
Джони беше изваден от мислите си когато забеляза как някой седна на чина му.
- Да не би да имаш проблеми с прекрасното си гадже? - Тен каза подигравателно.
- Какво искаш Тен? - сопна му се Джони
- Добре де, спирам да се подигравам. Но наистина, какво ти има?
- Отново те питам, какво искаш?
Тен извъртя очи и се нацупи. Още когато в началото разбра, че Джони е започнал да излиза с Дойонг, му идваше да отиде и да го удуши.
Защо по дяволите, момче като Джони беше харесало някой като Дойонг? Те бяха коренно различни.
Тен беше решил да не го взима под внимание, защото предположи, че връзката им няма да трае повече от седмица, но това продължаваше почти месец.
Сега като видя Джони ядосан, се обнадежди и реши да действа.
- Не мога ли да се притеснявам за теб. - Тен го погледна с невинен поглед и продължи да се цупи.
- Виж, Тен. Не искам да говоря за това сега, наистина не съм в настроение, а ти не заслужаваш да си го изкарвам на теб.
- Добре. Тогава какво ще кажеш да излезем довечера и да ми разкажеш какво ти има. - Тен се приближи към него и сложи ръка на рамото му.
Джони се замисли за момент дали това бе добра идея след като с Дойонг бяха заедно. Но реши, че това може да послужи за урок на гаджето му и да друг път да не прекрачва границата.
А и какво толкова, че се е позабавлявал с Тен една вечер. Нямаше да навреди да никой.
- Добре. По късно ще се разберем къде ще отидем.
***
Дойонг и Юта седяха на една от пейките в училищния двор през едно от междучасията.
KAMU SEDANG MEMBACA
Dating a fanboy | Yutae
Fiksi PenggemarТейонг е безнадеждно влюбен в съученика си Юта. Проблема е, че Юта има ужасен характер. Той мрази всички ( включително и най-добрия си приятел Дойонг ). Единственото нещо, което интересува Юта е... ЕХО.