- Чу ли това? - Дойонг погледна към Джони.
- Не ни... - Джони млъкна щом чу вик. - Добре де, това го чух. И какво от това да тръгваме.
- Мисля, че ще е по-добре да проверим какво става.
- Не, Дойонг! Не сме прекарали и пет минути заедно и вече нещо те разсейва. Защо всичко останало е по-важно от мен. - Джони го хвана за ръката, придърпвайки го.
Дойонг издърпа ръката си и тръгна надолу без да обръща внимание на изненадания поглед на гаджето си.
Джони тръгна след него.
Двамата излязоха от парка и тръгнаха надолу по тротоара от където се чуваха до преди малко виковете.
Нито един от двамата не очакваше да види нещо такова.
Юта беше прегърнал Тейонг, докато Джехьон пребиваше някакъв мъж.
Дойонг се затича към най- добрия си приятел.
- Юта! Какво се е случило?
- Онзи там ме нападна и тогава дойдоха Тейонг и Джехьон и ме спасиха. Но Тейонг пострада.
- Юта добре съм не... - Тейонг започна, но Юта го прекъсна:
- Не говори! Пази силите си.
Дойонг се обърна към Джехьон и видя, че Джони го беше хванал, за да спре да удря нападателя, който сега бягаше надолу по улицата. Дойонг погледна към Джехьон. Той дишаше тежко и се опитваше да се успокои.
Дойонг усети, че сърцето му заби по силно. Сякаш въздуха беше изкаран от него. Защо се чувстваше така?
- Добре ли си? - попита той.
Джехьон вдигна глава и погледите им се срещнаха. В миг забрави за случилото и сякаш се изгуби в очите му. Как не беше забелязвал досега колко красиви очи имаше Дойонг.
- Да, добре съм. - Джехьон се усмихна леко и Дойонг веднага обърна глава настрани.
Джони ги наблюдаваше и не можеше да си обясни какво се случва. До вчера на спираха да се карат, а сега се питаха как са. Той усети как започва да се ядосва. Не му харесваше начина по който се гледат.
- Някой от вас кретени да се обади на бърза помощ! - Юта извика. - Тейонг е ранен!
Джони се приближи и погледа ръката на Тейонг.
- Не е толкова сериозно. Просто драскотина. Дори не е текла много кръв.
Юта го изгледа злобно, но преди да успее да отговори стана нещо, което не очакваше.
YOU ARE READING
Dating a fanboy | Yutae
FanfictionТейонг е безнадеждно влюбен в съученика си Юта. Проблема е, че Юта има ужасен характер. Той мрази всички ( включително и най-добрия си приятел Дойонг ). Единственото нещо, което интересува Юта е... ЕХО.