36

851 131 9
                                    

- Да точно така. - засмя се Джони. - Тейонг, кога смяташ да кажеш истината на Юта?

- Млъквай, Джони. - каза Тейонг през зъби.

- Но той заслужава да разбере.

- Остави Юта и Тейонг намира. - Джехьон се намеси.

- За какво говори този задник? - Юта погледна объркано към Дойонг.

- За нищо важно. - отговори чернокосия и се приближи към него.

- О, да забравих, че и тримата сте замесени. - Джони гледаше злобно към тях.

- Горкичкия Юта. - каза Тен с престорена загриженост. - През цялото време го лъжете. Как не те е срам, Тейонг.

Юта се намръщи и погледна към гаджето си.

- За какво говорят?

- Не ги слушай. - Тейонг хвана ръката му и го придърпа към себе си. - Да тръгваме.

- Ако ти не му кажеш, аз ще го направя! - Джони препречи пътя им.

- Нямам какво да казвам.

- Хм, и аз така предположих. - Джони се подсмихна. - Може би защото го излъга, за да се сближите.

- Стига си лъгал! - извика Юта ядосано.

- Не аз съм лъжеца, а Тейонг. Престори се, че харесва ЕХО само за да го харесаш. Джехьон и Дойонг му помагаха.

Юта погледна към Тейонг, който сведе глава, а после към Джони и Тен.

- Какво ли не би направил само, за да преспи с теб.

Очите на Юта се разшириха чувайки думите на Тен.

- Това вярно ли е. - попита той тихо.

- Не точно... Аз не съм фен на ЕХО, но...

- Не мога да повярвам! - Юта усети как очите му започнаха да се насълзяват. - Значи щом спя с теб смяташ да ме оставиш!?

Това ли беше всичко? Тейонг просто е искал да спи с него. На всичкото отгоре най-добрия му приятел му бе помогнал.

- Не, Юта изслушай ме! - Тейонг се опита да го прегърне, но другия го отблъсна.

- Чух достатъчно!

- Не съм фен, но го направих само, защото те харесвам много. Но ти отблъскваше всички и аз не...

В следващия момент Юта зашлеви Тейонг по бузата и понечи да тръгне, но другия го хвана за ръката.

- Това което Тен каза е лъжа. Не го направих, за да спя с теб. - Тейонг беше на ръба да се разплаче.

- Не искам да те виждам повече! - извика Юта избърсвайки сълзите си. - Стой делеч от мен!

- Юта, обичам те! - Тейонг падна на колене пред него все още държейки ръката му. - Моля те не ми го причинявай.

- Не мога да ти имам доверие. - Юта издърпа ръката си от захвата му и се обърна.

Тейонг покри лицето си с ръце и започна тихо да ридае.

- Знаеш ли, каква е иронията. - Юта погледна към него с насълзени очи. - Не те харесах, защото си фен на ЕХО.

С това Юта напусна салона.

Дойонг коленичи до Тейонг.

- Той е ядосан сега. Нищо не е свършило. - успокояваше го чернокосия.

- Н-напротив. Юта ме м-мрази. - изхлипа Тейонг.

Джено и Джемин се приближиха. До сега само стояха и наблюдаваха случващото се, прекалено притеснени за да се намесят.

- Да тръгваме. - предложи Джено и хвана Тейонг за ръката издърпвайки го.

- Изчакайте. Имам недовършена работа. - Каза Джехьон и се приближи към Джони.

Преди високия да успее да направи нещо, Джехьон му заби юмрук в лицето разбивайки устата му.

- Не си заслужава. - Дойонг обви ръка около кръста на Джехьон и го издърпа, преди другия да е ударил Джони отново.

Точно преди да излязат Джехьон се провикна:

- Моли се да не те срещна извън училище.

_____________________

_____________________

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.
Dating a fanboy | YutaeOù les histoires vivent. Découvrez maintenant