35

903 125 9
                                    

Джехьон седеше на пейката в съблекалнята. Останалите от отбора говореха оживено, но той не ги слушаше. Опитваше се да се съсредоточи преди състезанието. Не искаше да се изложи. Все пак приятелите му бяха в публиката и щяха да викат за него и да го подкрепят... Добре, майната му! Не му пукаше за останалите. Единственото, което беше от значение е че Дойонг щеше да е там.

- Хайде момчета! Да излизаме! - извика треньора.

В мига щом пристъпиха в салона, Джехьон започна да се оглежда. Скоро погледа му се срещна с този на Дойонг. Чернокосия се усмихна ослепително и стана започвайки да вика окуражително.

Мача започна и играта премина прекрасно. Както всички очакваха отбора на Джехьон спечели. През цялото време се чуваха виковете на подкрепа не само на приятелите му, но и на останалите от училището.

Веднага щом чу свирката сигнализиращата края, Джехьон изтича до мястото където седяха момчетата.

- Не сме се и съмнявали в теб. - Тейонг го потупа по рамото.

- Да хьонг, невероятен си. - Джемин се усмихна.

Джено и Юта също го обградиха и започнаха да го хвалят. Джехьон беше благодарен и наистина се радваше, че другите го подкрепиха, но сега искаше да се разкарат, за да може да говори с Дойонг.

- Мръднете малко! - извика Дойонг блъскайки се между Тейонг и Джемин, които стояха пред Джехьон.

- Дойонг. - Джехьон се усмихна виждайки другия.

Дойонг пристъпи към него и без да се замисли сля устните им заедно. Първите няколко секунди Джехьон стоеше като вкаменен, но скоро осъзна какво се случва и започна нежно да му отвръща. Обви ръцете си около кръста на чернокосия и го прилепи към себе си.

- Най-накрая! - засмя се Юта.

- Да, крайно време беше. - съгласи се Тейонг.

Дойонг се отдели, за да си поеме въздух, но това не продължи дълго и Джехьон погълна жадно устните му. Започна да очертава с езика си меките му устни, при което чернокосия ги разтвори. Другия не загуби време и плъзна езика си започвайки да вкусва и изследва устата му. Толкова дълго бе копнял за Дойонг и сега когато най-накрая го имаше не смяташе за нищо на света да го пусне.

- А .. може би ще е по-добре да спрете, преди нещата да прерастнат. - обади се Тейонг. - Всички ви гледат.

Джехьон се обърна и се огледа, виждайки че вниманието на почти всички беше насочено към тях.

- Нека гледат. Така ще разберат, че Дойонг вече е мой.

Дойонг се засмя и обви ръцете си около врата му, след това нежно го целуна.

- Я виж ти.

Всички погледнаха към Джони и Тен, които стояха пред тях.

- Значи в крайна сметка сте заедно? - Тен погледна към Джехьон и Дойонг с презрение.

- Не ти влиза в работата. - каза Джехьон през зъби.

Джони се подсмихна правейки се, че не го чува и проговори:

- Обичам щастливия край. Не мислиш ли така Тен?

- Да, но знаеш ли какво друго се случва накрая? - Тен погледна към Тейонг. - Истината излиза наяве.

- Да точно така. - засмя се Джони. - Тейонг, кога смяташ да кажеш истината на Юта?

_________________

_________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Dating a fanboy | YutaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin