38

1.4K 162 30
                                    

Дойонг отвори вратата на спалнята на Юта със замах и нахълта вътре. Юта лежеше на леглото и гледаше нещо на лаптопа си, но щом щом другия влезе, веднага се изправи и го погледна злобно.

- Как влезе тук?! - извика той ядосано.

- Майка ти ме пусна.

- Разкарай се предател такъв!

- Не съм предател. - възпротиви се Дойонг.

- Напротив!

- Не мога да те разбера. Ти ми повтаряше да не се доверявам на Джони и излезе прав. Но сега ти му се доверяваш.

Юта си замълча и седна на леглото гледайки надолу.

- Ще ми позволиш ли да ти разкажа истината.

Юта кимна бавно и Дойонг седна до него започвайки да разказва.

- Това е всичко. Тейонг не го направи за да спи с теб, а защото го бе страх да те заговори.

- Аз... Не знам какво да кажа. Извинявай, Дойонг.

Чернокосия се усмихна.

- Няма нищо, не се сърдя. Но Тейонг е съкрушен. Джехьон ми каза, че му звъни късно вечер и реве по телефона.

- Така като ме лъже.

- Ти нищо ли не чу от това, което казах преди малко?

- Добре, разбирам защо го е направил. - въздъхна Юта. - Но можеше да ми каже след това.

- Страхуваше се, че ще го зарежеш... И ти направи точно това.

- Не е вярно. Гадно ми беше за това, но го оставих защото си помислих, че...

- Да, да. - прекъсна го Дойонг. - Какво наистина чувстваш към Тейонг?

- Аз... Не знам... - Юта погледна надолу. - Но искам да съм с него.

***

Тейонг тръгна към задния двор на къщата на Юта. В началото мислеше просто на позвъни и да се надява, че майката на японеца ще е там и ще му отвори, защото знаеше, Юта няма да го пусне вътре. Накрая се сети за това, което Джехьон бе споменал за катеренето по дървото и... Да реши точно това да направи.

Тейонг застана под дървото. Погледна отчаяно дебелия ствол и изкара дълбока въздишка. Стегни се! Не позволявай на едно глупаво дърво да те раздели от любовта на живота ти, каза си той. Надигна се на пръсти и хвана един клон, набра се и стъпа на ствола. Просегна се и хвана по горен клон, придвижвайки се нагоре. Така докато накрая не се озова на едно ниво с прозореца на спалнята на Юта.

Dating a fanboy | YutaeDove le storie prendono vita. Scoprilo ora