- Дойонг, трябва да дойдеш! Не мога да се справя сам. Дори не знам за какво да говорим. - Тейонг беше на ръба на нервна криза. Кога ли щеше да се научи да мисли, преди да говори. Когато покани Юта не помисли, за нищо.
Може би защото очакваше да го отреже, но все пак! Човек трябва да има винаги едно на ум.
- Вече казах веднъж, че няма да дойда. Трябва да останете малко насъме, за да се опознаете. - Дойонг не виждаше полза в това, което правят, ако Тейонг не свикнеше да разговаря с Юта, когато бяха само двамата.
Тейонг въздъхна дълбоко.
- Добре де, поне ми кажи за какво да говорим. Моля теее.
- Оххх. Като за начало опитвай се да избягваш темата ЕХО, за по-сигурно. Говорете за друго. Опитай се да разбереш какви други неща харесва. И не му казвай че харесваш нещо за което не знаеш нищо отново само за да те хареса.
- Ти какво имаш в предвид?
- За Бога, Тейонг. Ако примерно ти каже, че харесва Хари Потър, недей да казваш, че и ти го харесваш, ако не знаеш нищо за него. - Дойонг вече почваше да се изнервя.
- Но аз знам. Гледал съм филмите.
- Ето, значи имаш за какво да го питаш. Чао!
- Не, Дойонг чакай... - Тейонг не можа да каже нищо повече, преди разговора да прекъсне.
Добре Тейонг, ще се справиш няма от какво да се притесняваш, мислеше си той.
***
Тейонг седеше на дивана и нервно потропваше с крак. Юта трябваше да дойде всеки момент.
След около десетина минути чу как някой звъни.
Тейонг стана и възможно най-бавно се отправи към вратата. По пътя си мислеше за какво да говорят.
- Тейонг! - каза усмихнато Юта - Вече си мислех, че съм объркал мястото.
- Не си. - Тейонг се засмя нервно и отстъпи настрани, за да може другото момче да влезе.
Двете момчета се настаниха на дивана в хола. Юта извади тетрадката от раницата си и му я подаде.
- Много благодаря, че дойде. - Тейонг взе тетрадката и започна да преписва плана.
- О, няма проблем. Така тъкмо ще можем да се видим и да поговорим.
Тейонг отвори уста, за да каже нещо, но Юта го прекъсна въодушевен.
- Коя е любимата ти песен на ЕХО?
-Това е... Труден въпрос. - Тейонг се опитваше да се сети за името на която и да е тяхна песен. - Може би Love me right.
- Наистина ли?
Юта го гледаше изненадано. Тейонг започна да се притеснява, че е объркал името.
- На мен също ми е любимата песен! - Юта се усмихна.
Настъпи мълчание. Тейонг не знаеше какво да каже. По едно време се сети за съвета, който Дойонг му беше дал, за това да отклонява темата и преди да се замисли изръси:
- Харесваш ли Хари Потър?
- Ти сериозно ли го харесваш? - Юта попита усмихвайки се още по широко. - Аз също!
__ __ __ __
YOU ARE READING
Dating a fanboy | Yutae
FanfictionТейонг е безнадеждно влюбен в съученика си Юта. Проблема е, че Юта има ужасен характер. Той мрази всички ( включително и най-добрия си приятел Дойонг ). Единственото нещо, което интересува Юта е... ЕХО.