26

1K 128 3
                                    

- Добре, сега нека повторим, преди да влезем. - Юта хвана Дойонг за ръката и го обърна към себе си, почти бяха стигнали до класната стая.

- Стига вече! Повярвай ми не искам да го виждам, пък какво остава да говоря с него. - Дойонг отдръпна ръката си и влезе вътре следван от приятеля си.

Юта мигновено забеляза Тейонг който се беше обърнал назад и говереше с Джехьон, който изглеждаше доста изнервен и беше въпрос на време да удари другия с учебника по история.

- Тейонг. - Юта застана до него привличайки вниманието му.

- Хей. -Тейонг се усмихна и се изправи.

Приближи се и преди да е размислил постави нежна целувка върху устните му.

Всички, които бяха в класната стая насочиха погледите си към тях. Някои започнаха да си шепнат, но не достатъчно тихо, че останалите да не могат да ги чуят.

Тейонг съжали за миг действието си, докато не видя усмивката която Юта се опитваше да прикрие.

- Добре всички, шоуто свърши. Престанете да ги гледате. - провикна се Джехьон, щом забеляза, че Юта и Тейонг започнаха да се напрягат заради цялото това внимание.

Юта сложи раницата си на чина и се настани на стола до Тейонг. Дойонг наблудаваше изненадан.

- Да не изпускам нещо? - попита той сядайки на предния чин.

- После ще ти кажа. - Юта се подсмихна, но след това се намръщи когато видя Джони да влиза в стаята заедно с Тен.

Дойонг забеляза смяната в настоението на другия и се обърна за да разбере какво го е накарало да се ядоса. Веднага след като видя, че е Джони, той извъртя глава на страни, правейки се, че не го забелязва.

Но Джони не го интересуваше това, че Дойонг не искаше да го вижда и се запъти към него. Дойонг видя с периферното си зрение, че по-високото момче вървеше в негова посока и се паникьоса. Не искаше другия да седне до него и подозираше, че той точно това смяташе да направи.

Дойонг се обърна назад и видя, как Юта и Тейонг бяха в свой собствен свят и говереха за нещо. Първата му реакция беше да извика Юта при него, но след като разбра, че е зает с Тейонг не искаше да го занимава. Не знайно защо, обаче следващата му мисъл беше за Джехьон и преди да се осъзнае стана и се запъти към него, точно когато Джони вече стоеше до чина му готов да седне.

Dating a fanboy | YutaeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang