30

1K 134 2
                                    

- Той ми е... бивше гадже...

- О, разбирам. - каза Юта през зъби, стискайки ръката си в юмрук.

-Връзката ни свърши отдавна. - Тейонг се опита на срещне погледа му, но Юта гледаше в една точка към масата. - Не изпитвам нищо към него. Всичко между нас приключи.

Той протегна ръката си хващайки тази на Юта, която бе свил в юмрук.

- Изглежда, че той не мисли така. - измрънка японеца, когато погледна настрани и забеляза, че Тен още гледаше към тях.

- Изобщи не ме интересува какво той мисли. Ти си този, който харесвам. Как да ти го докажа?

- Не знам. Ти как мислиш?

В следващия момент Тейонг се надигна от стола и го целуна, оставяйки Юта изненадан от действието му.

Тейонг се отдръпна и седна обратно на стола си, доволен от направеното щом видя как другото момче се беше изчервило и гледаше засрамено към масата.

- Мамка му сега всички гледат към нас. - изхленчи Юта

Тейонг се засмя и отново хвана ръката му.

- Само какво шоу направихте.

Двета момчета погледнаха едновременно в страни и видяха Тен, който стоеше до масата им.

- Какво искаш?! - каза Тейонг грубо.

- Какво отношение само. - Тен седна на стола между двамата. - Отдавна не сме се виждали и реших да дойда.

- Учим в едно училище. На практика се виждаме всеки ден, за жалост. - Каза Тейонг без да го поглежда.

- Станал си много груб. С какво съм заслужил това отношение? - Тен се направи на засегнат, но Тейонг изобщо не му обърна внимание.

- Ти нямаш ли си друга работа? - намеси се Юта, привидно ядосан.

- О, - Тен се засмя подигравателно. - забравих, че си тук.

Юта го изгледа злобно, но преди да успее да каже нещо, тайландецът отново проговори.

- И значи сте заедно?

- Да. - отговори Тейонг студено. - Отново те питам, какво искаш?

Тен се усмихна и хвана ръката му.

- Липсваш ми.

Чувайки думите му Юта изгуби самоконтрол. Той стана и извика срещу него:

Dating a fanboy | YutaeOnde histórias criam vida. Descubra agora