Fanboy...?

1.2K 146 41
                                    

- Страхливец! - Извика Джехьон карайки Тейонг да подскочи.

- Мамка му, Джехьон! Стига се промъква като някаква нинджа!

- Не съм се промъквал седя до теб от пет минути. Ти просто пак се беше зазяпал. - Джехьон извъртя очи.

- Просто го погледни. Толкова е красив.

- Чесно казано не е мой тип. - започна Джехьон. - Аз харесвам високи и слаби момчета. За предпочитане с черна коса. С красиви очи...

- Ти да не описваш Дойонг? - прекъсна го Тейонг.

Джехьон го изгледа злобно.

- Как ли пък не. Той е последния човек който бих харесал. Съжалявам идиота който ще се хване с него.

Тейонг спря да го слуша и отново се загледа в Юта.

- Просто отиди и го заговори. Използвай момента докато е сам.

- Джехьон не мога да отида и просто да го заговоря.

-Страхливец.

- Не съм...

-Страхливец!

-Джехьон стига...

-СТРАХЛИВЕЦ!

-Знаеш ли какво ще отида да го заговоря! - Тейонг стана и се запъти към Юта, но след както направи няколко крачки се върна. - Ами ако не иска да говори с мен.

- Това е Юта той не иска да говори с никой, но нямаш какво да губиш. Така или иначе той не знае, че съществуваш. - Джехьон стана и го потупа по рамото.

-Напротив Юта знае че съществувам. Веднъж правихме контролно, а аз нямах химикал и той ми даде.

- Да защото учителя му каза да ти даде и го знам защото бях там.

- Все тая. Пожелай ми късмет.

Тейонг се запъти към Юта който седеше на чина си. В първия момент Юта не го забеляза, беше зает да гледа нещо на телефона си, но когато Тейонг се прокашля той погледна към него.

Настъпи неловко мълчание.

Юта само го гледаше и чакаше да каже нещо, а Тейонг беше толкова притеснен, че не знаеше какво да каже.

Трябваше да измисли нещо бързо, преди да бъде изрязан още преди дори да е проговорил.

Но нямаше представа за какво да говори с него. Единственото, което знаеше за Юта е че е фен на ЕХО. Но Тейонг не знаеше абсолютно нищо за тях. Беше слушал няколко тяхни песни и това беше всичко.

- Аз ами... - започна Тейонг и погледна към телефона на Юта. - Това не е ли ЕХО?

- Да. Не знаех, че слушаш ЕХО. - Юта го погледна изненадан.

- Естествено, че ги слушам. Аз съм им голям фен.

__ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __

__ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.



Dating a fanboy | YutaeOnde histórias criam vida. Descubra agora