12

1.1K 146 27
                                    

Джехьон седеше на дивана в хола, а Джони и Дойонг седяха на двата фотьойла до него.

Дойонг погледна към Джони и видя, че той беше със скръстени ръце и ядосано потропваше с крак. Не можеше да разбере какво му ставаше. Цяла вечер се държеше ужасно, досега не го беше виждал такъв. Надяваше да има някаква основателна причина и определено щеше да говори с него, но по-късно.

Дойонг премести вниманието си към Джехьон и останови, че държеше дясната си ръка. Когато се загледа видя, че кокалчетата му бяха кървави.

Без да се обяснява, Дойонг стана и се запъти към банята на втория етаж, тъй като Юта и Тейонг бяха в тази на първия и не искаше да ги безпокои. Взе аптечката и се върна обратно в хола, след това я остави на масата и тръгна към кухнята за да налее чаша с вода.

Когато се върна видя, че Джехьон беше взел аптечката и се опитваше да промие раната си. Ключовата дума бе опитва се. Беше абсолютно непохватен. Разля спирт на пода, след това и изпусна бинта.

Дойонг не можеше да го гледа как се мъчи, затова остави чашата с вода на масата.

- Не се прави така, глупако. - Дойонг седна до него и взе ръката му слагайки я в скута си и започна да почиства раната.

Джехьон изсъска от болка щом Дойонг допря памука напоен със спирт.

- Стига се лигави, не боли толкова! - скастри го той. - Не съм те карал да се биеш.

- А какво трябваше да направя? Да го оставя да...

- Добре. Прав си! - прекъсна го Дойонг и приближи ръката му към лицето си.

След това започна леко да духа върху нараненото място, надявайки се, че по този начин болката ще отслабне.

Джехьон седеше и не можеше да повярва на това, което ставаше. Тръпки с спуснаха от ръката към цялото му тяло. Той погледна към Дойонг. Очите му бяха леко притворени и продължаваше леко духа върху раната.

Джехьон насочи вниманието си към устните му. Изглеждаха толкова меки и се зачуди дали щяха в действителност да са толкова меки, докоснати срещу неговите, докато се движеха бавно и в синхрон.

Джони стоеше и наблюдаваше всичко отстрани. В начало се опита да се успокои повтаряйки си, че няма нищо лошо в това, че Дойонг помага на Джехьон да се превърже. Но това в момента прекрачваше границата.

Dating a fanboy | YutaeOù les histoires vivent. Découvrez maintenant