Планът влиза в действие.

1K 149 23
                                    

- Нека видим дали съм разбрал правилно. Извикахте ме тук, за да помогна на Тейонг да стане фен на ЕХО, за да може да впечатли Юта.

Дойонг, Тейонг, Джехьон и Джони се намираха в спалнята на Тейонг.

Джони бе звъннал на Дойонг и го беше извикал, казвайки че положението било критично и има нужда от неговата помощ.

Естествено не очакваше, че това беше помощта от която имаха нужда.

- Да. - отговори Тейонг.

- Нима наистина мислиш, че ще ти помогна да излъжеш най-добрия ми приятел. - Дойонг скръсти ръце.

- Не. Искам да ми помогнеш да стана фен на ЕХО за да не го лъжа.

- Но това няма смисъл. Ти вече го излъга.

- Дойонг моля те помогни му. Намеренията му не са лоши. Той наистина харесва Юта. - Джони седна на леглото до Дойонг и обви ръка около кръста му.

Джехьон извъртя очи и погледна настрани. Не знаеше, защо но щом ги видеше заедно го обземаше ярост.

Дойонг погледна към Джони после към Тейонг който правеше нацупена физиономия.

След това се замисли. Може би не е лоша идея. Тейонг беше много мило момче. А и Юта имаше нужда от малко разнообразие.

- Добре ще ви помогна. - въздъхна Дойонг.

- Благодаря ти! - Тейонг се усмихна.

Джони прегърна Дойонг и го целуна.

- Ооо не, не сме длъжни да ставаме свидетели на това как се натискате! - Джехьон извика и извъртя очи.

- Искам да предупредя нещо. - започна Тейонг - Ще прекарваме доста време заедно така, че ще е по-добре да спрете да се заяждате.

- Аз съм съгласен с теб. А пък и е странно приятеля ми да се заяжда с гаджето ми. - Джони се усмихна самодоволно.

Не знайно защо, но Джехьон изпитваше желание да изтрие тази усмивка.

Защо Джони толкова го изнервяше в последно време?

- Тейонг приготви се. Започваме уроците от утре.

__ __ __ __ __ __ __ __ __ __

__ __ __ __ __ __ __ __ __ __

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.
Dating a fanboy | YutaeNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ