25

982 132 14
                                    

Тейонг лежеше в леглото си и се въртеше. Опитваше се да заспи вече от близо час, но не можеше. Беше прекалено развълнуван от случилото се през деня.

Юта го беше целунал. Все още му изглеждаше нереално, че другото момче също го харесваше. Беше като сън. Не наистина беше като един от сънищата на Тейонг, в който Юта го целува и не, не е странно , че го е сънувал.

Тейонг не издържаше вече. Очевидно нямаше да заспи докато не го направи.

Той се пресегна и взе телефона от нощното шкафче. Набра телефона на единствения човек, който имаше верояност да му отговори толкова късно. Както и се надяваше след няколко сигнала той вдигна.

- Джехьон няма да... - започна Тейонг, но другото момче го прекъсна.

- Нормален ли си да ми звъниш толкова късно.

- Много е важно!

- Тейонг утре сме на училище, а аз имам и тренировки. Какво е толкова важно, че ми звъниш в... - Джехьон замълча докато проверяваше колко е часа. - един часа и седемнайсет минути. Мамка му не съм спал дори и един час.

- Ако спреш да мрънкаш и ме изслушаш, няма да отделям повече от безценните ти часове за сън.

- Добре, давай.

- Нали се сещаш, че днес ти казах, че ще излизам с Юта след училице.

- Мамка му, Тейонг карай по същесво.

- А ти спри да ме прекъсваш. - Тейонг извъртя очи раздразнено.

- За какво изобщи ми звънна, по дяволите! - извика Джехьон

- Юта ме целуна!

-...

Последва мълчание от страна на Джехьон, който все още сънен се опитваше да усмили казаното.

- О, наистина ли?

- Да! - каза Тейонг ентусиазирано, кимайки с глава въпреки че знаеше, че другото момче не може да го види.

- Трябваше ти да го целунеш пръв!

- След това и аз го целунах.

- И после какво се случи?

- Ами продължишме да обикаляме из лунапарка, после отидохме на кино. Аз го изпратих и той ме целуна преди да се прибере.

- А случайно да си, не знам... казал, че го харесваш!

- Не... - отговори тихо Тейонг, сякаш се надяваше Джехьон да не го чуе.

Dating a fanboy | YutaeOnde histórias criam vida. Descubra agora