9

947 137 25
                                    

Докато вървеше надолу по тротоара, не знайно откъде изскочи един мъж с качулка, който препречи пътя му.

Юта се опита да мине покрай него, но той не му позволи.

- Не толкова бързо красавецо.

Юта се направи, че не го забелязва и отново се опита да го заобиколи, но този път мъжът го блъсна назад.

- Виж какво, нямам време за глупости. Просто ми дай портмонето и телефона си и няма да пострадаш.

Юта въздъхна драматично и сложи ръка на сърцето си.

- Телефона ми! Как ли пък не! Имам толкова снимки на ЕХО. Знаеш ли колко време ще ми отнеме да ги тегля наново? Няма да стане.

- Не се бъзикай с мен, момче. Ще съжаляваш, не се шегувам. - Мъжът се приближи към него принуждавайки Юта да отстъпи назад.

- Само да те предупредя, че знам карате. Така че по-добре не се занимавай с мен. - Юта започна да мята ръце наляво, надясно надявайки се, че другия ще го остави намира.

- Сериозно? - мъжът повдигна вежда гледайки го скептично.

- Имам силата на аниметата на моя страна. Мога за части от секундата да стана като Себастиан от Black butler.

- Да видим какво ще направиш сега. - крадецът извади нож от джоба на дънките си и го разгъна насочвайки го към Юта.

Юта се стъписа при вида на оръжието. Това беше момента в който осъзна, че ситуацията беше наистина сериозна. Може би щеше да е по добре да замълчи, но говорим за Юта, а той няма да премълчи дори от това да му зависи живота.

- Ако си мислиш, че с този нож ме плашиш... По-добре спри да си мислиш! - Юта скръсти ръце опитвайки се да запази самообладание и да не издава, че го е страх.

Мъжът, вече загубил търпение, тръгна да се приближава към него. Юта не знаеше какво да прави, дори не можеше да мисли адекватно. Още щом го бе видял трябваше да побягне, но не, той предпочете да се прави на безстрашен и остроумен.

В следващия миг направи единственото, което му хрумна. А именно да започне да вика за помощ.

                        __ __ __ __ __

                        __ __ __ __ __

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.
Dating a fanboy | YutaeDove le storie prendono vita. Scoprilo ora