1

1K 147 18
                                    

- Добре Тейонг, сега нека повторим... отново. - Дойонг въздъхна дълбоко и посочи към екрана на лаптопа - Кой е това?

Дойонг не очакваше, че ще бъде толкова трудно. Проблема беше, че Тейонг постоянно се разсейваше. Първите минути беше съсредоточени и след това се заблейваше на някъде.

А и Джехьон и Джони изобщо не помагаха. Двамата гледаха някакъв тъп филм и постоянно говореха или се караха за нещо.

Тейонг свъси вежди и се наведе напред проучвайки лицето на момчето, което Дойонг сочеше.

-Ъъъ... Сехун?

Дойонг сложи ръка на челото си.

- Ако това е Сехун, кой е това тогава.

- Ааами... Чаньол...

- За Бога, Тейонг! Не можеш ли да предположиш, че щом те пита това, очевидно си сгрешил. - Джехьон извика изнервено.

- Да не мислиш, че е толкова лесно да запомниш девет човека на веднъж плюс тримата които са напуснали групата. - Тейонг се нацупи и скръсти ръце.

- Е, поне си запомнил нещо. - Дойонг го потупа по рамото.
- Добре де, нека да пробваме по друг начин. Да видим кой ти е баяса. Кажи ми кой харесваш.

Тейонг се усмихна глупаво и без да се замисли каза:

- Юта.

- Той говореше за групата. Кой харесваш от групата?! - дори Джони започваше да се изнервя вече, а него рядко можеше човек да го изнерви.

- Вие с Джехьон, защо изобщо дойдохте и без това не помагате с нищо. - Тейонг погледна към Джони и той замълча.

- Да се върнем на въпроса. Кой ти харесва най-много? - Дойонг го попита.

Тейонг отново се приближи към екрана и огледа бавно всички.

- Може би ако ми пуснеш някой клип ще ми е по-лесно да избера.

- Всъщност, колкото и да е странно, си прав за това. - Дойонг го погледна изненадано.

След няколко клипа Тейонг вече беше избрал своя баяс.

- Мисля, че знам кой харесвам най- много?

- И кой е? - Дойонг го попита.

- Кай. - Тейонг посочи към екрана.

Дойонг въздъхна дълбоко за хиляден път. Положението беше безнадеждно. Имаше чувството, че Тейонг дори не се стараеше да запомни каквото и да е.

- Това е Лей.

- Сигурен ли си? На мен ми прилича повече на Кай.

- ТЕЙОНГ! - извикаха трите момчета в един глас.

__ __ __ __ __ __ __ __ __ __

__ __ __ __ __ __ __ __ __ __

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Dating a fanboy | YutaeWhere stories live. Discover now