Κατευθύνθηκα προς το εμπορικό και μπήκα στο πρώτο μαγαζί που βρήκα μπροστά μου. Ειμαι πολυ ενθουσιασμενη! Επιτέλους θα κάνω μια μεγάλη αλλαγή! Ήρθε η ώρα να αρχίσω να περιποιουμαι τον εαυτό μου..Μετά από πολλές ώρες στα μαγαζιά ήρθε η ώρα να πάω στο κομμωτήριο.
Μπήκα μέσα και έπειτα από λίγα λεπτά μια κυρία μου είπε να κάτσω σε μια καρέκλα και τότε εμφανίστηκε ο κομμωτής. Με ρώτησε πως θέλω να τα κόψω και του έδειξα με το χέρι μου τον ώμο. Κούνησε το κεφάλι του και άρχισε να κόβει...
Όταν πλέον είχα τελειώσει και με το κομμωτήριο πήγα προς ένα μαγαζι με καλλυντικά που υπήρχε απενατη μου.. Καλά ακούσατε... Καλλυντικά!
°°°°°°°°°°°°°°°°
Έχουν περάσει πλέον πέντε ώρες από τότε που έφτασα σπίτι και σε μια ώρα αρχίζει το πάρτι! Έτρεξα αμέσως προς τις σακούλες με τα καινούρια ρούχα και τα άπλωσα όλα στο κρεβάτι.
Αποφάσισα να βάλω το μαύρο φόρεμα με τις εξίσου μαύρες γόβες. Βάφτηκα απλά και έβαλα ένα κόκκινο κραγιόν.
Το κουδούνι χτύπησε και τότε έτρεξα κάτω για να ανοίξω την πόρτα. Ήταν ο Μίλτος. Ήρθε να με πάρει για να πάμε στο πάρτι.
"Μην μου πεις..."
Είπε και χαμογέλασα
"Τελικά άξιζε η αγωνία.."
"Εντάξει, πως κάνεις έτσι;"
"Κορίτσι μου είσαι μια θέα!"
Φυσικά και κοκκινησα
"Θέλω να δω τη φάτσα του Άρη όταν σε δει...."
Είπε και με τράβηξε προς το αμάξι του και πριν το καταλάβουμε είχαμε φτάσει!
Όταν κατέβηκα άρχισα να ψάχνω για τον Αλέξη... Τον βρήκα! Όπως πάντα με την παρέα του...
Πηγα προς το μέρος τους και είδα τον Δημήτρη και τον Αλέξη να με κοιτάνε με το στόμα ανοιχτό...
"Γ-γειά"
"Αποκλείεται!"
"Κι όμως..."
" Για αυτο έλειπες όλη μέρα!"
"Ναι. Αλλά άξιζε τον κόπο, ε;"
"Φ-φυσικά!"
Είπε ο Άρης και όλοι μαζί τον κοιτάξαμε απορημένοι... Μα καλά, γιατί τραυλίζει;
ΑΡΗΣ POV.
Όλο το απόγευμα το περάσαμε στο σπίτι του Κώστα αλλά αντί να δούμε ταινία, καταλήξαμε να ακούμε τον Αλέξη που είχε αγχωθεί γιατί η αδερφή του έλειπε όλη μέρα από το σπίτι....
Μα καλά, τι έχει πάθει τώρα τελευταία; Όλη τη βδομάδα φέρετε περίεργα. Τη Δευτέρα στο πάρκο που ήμουν με την ξαδέρφη μου, μόλις μας είδε έτρεξε να φύγει και όταν πήγα να τη ρωτήσω γιατί την άλλη μέρα είχε την ίδια αντίδραση!
Επιτέλους μετά από τρεις ώρες αποφάσισαν να ετοιμαστούν για να φύγουμε...
Φτάσαμε στο σπίτι και αμέσως κατεβήκαμε από το αμάξι. Εκεί βρήκαμε μια παρέα από παλιούς συμμαθητές και τρέξαμε να τους χαιρετησουμε.
Μία κοπέλα ερχόταν προς τα εμάς. Φορούσε ένα μαύρο, στενό φόρεμα και ένα κόκκινο κραγιόν που τονίζει τα χείλη της.
Άρχισε να μιλάει με τον Αλέξη, μα καλά από που τον ξέρει;
"Για αυτό έλειπες όλη μέρα;"
Άκουσα τον Αλέξη να λέει και τότε κατάλαβα... Ήταν η Ρια! Ξαφνικά η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει δυνατά. Τι γίνεται;;;; Δεν έχω ξανανιώσει έτσι!
"Ναι αλλά άξιζε τον κόπο, ε;"
"Φ-φυσικά!"
Είπε και όλοι με κοίταξαν. Μπράβο ηλιθιε, μόλις καρφοθηκες!
Η Ρια έφυγε και όλοι γύρισαν προς το μέρος μου.... Δεν είναι καλό αυτό!
"Τη Ρια ρε;"
"Τι; Τι λες ρε Αλέξη;"
"Έλα τώρα, μεταξύ μας μιλάμε"
Κατέβασα το κεφάλι και ένοιωθα τα μάγουλα μου να καίνε και την καρδιά μου λες και θα πεταχτεί έξω!
"Ξέρω τι θα κάνουμε!"
Ειπε ο Δημήτρης
"Μπουκάλα!"
Συμπλήρωσε ο Κώστας.
"Καλη ιδέα, αλλά αν δεν τοίχω αυτή; "
" Μην ανησυχείς... Θα το κανονίσω εγώ!"
Είπε ο Αλέξης και δεν έκανα κάτι άλλο από το να συμφωνήσω....
"ΜΠΟΥΚΑΛΑΑΑ"
Φώναξε ο Αλέξης και 10 αγόρια και κορίτσι μαζεύτηκαν στον κυκλο και από πισω τους ο Μίλτος να τραβάει τη Ρια προς τον κύκλο.
Αφού καθησαμε όλοι πήγα να φέρω κάποια ποτά και όταν γύρισα καθησα απέναντι από την Ρια.
Επεξαν μερικούς γύρους και τότε το μπουκάλι έδειξε εμένα με τη... Ρια επιτέλους!
Ο Μίλτος τη σκουντησε και αυτή του έδωσε ένα δολοφονικό βλέμμα και κοκκινησε.
Σηκοθηκα ελαφρως από τη θέση μου και την πλησίασα. Έκανε και αυτή το ίδιο.
"Είναι ανάγκη;"
Μου ψιθύρισε
"Απ'οτι φαίνεται... Γιατί φοβάσαι;"
"Εεε να, είναι το πρώτο μου...."
"Ε τότε κλείσε τα μάτια σου και απόλαυσέ το"
Έκανε αυτό που της είπα και τόσε την πλησίασα και της έδωσα ένα απαλό φιλί.
Κατακόκκινη πλέον επέστρεψε στη θέση της και με ένα πλατύ χαμόγελο ακουμπούσε συνεχώς τα χείλη της...
YOU ARE READING
|MY BROTHER'S BEST FRIEND|
RomanceΗ Ρια είναι ένα γενικά απόμακρο κορίτσι. Έχει μόνο ένα φίλο,τον Μίλτο, που είναι φίλοι από το δημοτικό. Καθημερινά δέχεται bullying από τα badboys του σχολείου ομως η ζωή της θα αλλάξει μετά από ένα αναπάντεχο γεγονός......