~PART 27~

1.7K 92 3
                                    


Ακούμπησα τη βαλίτσα μου στο κρεβάτι και κατέβηκα κάτω. Στο σαλόνι βρίσκονταν ο αδερφός μου με τη Μαρία. Καθησα και εγώ μαζί τους όμως κανείς δεν μιλούσε. Κάτι ψιθυριζαν μεταξύ τους αλλά δεν μπορούσα να καταλάβω.

Ο Χάρης ήρθε και καθησε δίπλα μου.

" Παιδιά θέλουμε να σας πούμε κάτι...."

Είπε η Μαρία βγάζοντας με από τις σκέψεις μου.

"Ξέρετε πως με τη Μαρία γνωριζόμαστε εδώ και ένα χρόνο..."

Συνέχισε ο αδερφός μου όμως πριν ολοκληρώσει τη πρόταση κοίταξε προς τη κοπέλα του.

" Αυτό που θέλουμε να πούμε είναι ότι η σχέση μας έχει προχωρήσει πολύ και σε λίγο θα αποκτήσουμε ενα μικρό δωράκι... "

Στην αρχή δεν καταλάβαμε τι εννοούσε,μεχρι που ακούμπησε το χέρι της στην κοιλιά της και τη χαϊδεψε απαλά.

" Είσαι έγκυος;!"

Κούνησε καταφατικά το κεφάλι της και εγώ σηκώθηκα όρθια.

" Θα γίνω θεία! "

" Ρια ήρεμα "

Είπε γελώντας και έπεσα στην αγκαλιά της.

Πήγα μετά στον αδερφό μου όπου είχε δακρύσει και τον χτύπησα απαλά στον ώμο.

" Αου! Γιατί το έκανες αυτό; "

Έπεσα με δύναμη στην αγκαλιά του και τύλιξε τα χέρια του γύρω μου.

" Μεγάλωσες... Θα αποκτήσεις και δική σου οικογένεια..."

"Εσύ όμως θα παραμείνεις η μικρούλα μου."

Άκουσα τη Μαρία και τον Χάρη να γελάνε και βγήκα από την αγκαλιά του.

" Εμείς πρέπει να φύγουμε.."

Είπε λυπημένος ο αδερφός μου και μετά από μερικά λεπτά έμεινα μόνη με τον Χάρη. Ανέβηκα στη κρεβατοκαμαρα και κοίταξα το δώρο που μου πήραν. Ήταν ένα άρωμα. Θύμιζε αυτό που φόραγε η μητέρα μας όταν πηγαίναμε κάπου. Ήταν το καλό της άρωμα. Συνδυασμός των λουλουδιών με τη θάλασσα.

Ψεκασα λίγο πάνω μου και κατέβηκα στη κουζίνα να ετοιμάσω κάτι να φάμε. Δύο χέρια τυλιχθηκαν γύρω μου όμως συνέχισα υλτη δουλειά μου.

"Τι ωραίο άρωμα..."

Γέλασα σιγανά και του έδωσα να δοκιμάσει λίγο από τη σάλτσα για τη μακαρονάδα που έφτιαχνα.

"Γιατί γελάς;"

"Είναι το δώρο του αδερφού μου"

Φίλησε τον λαιμό μου και καθησε στο τραπέζι περιμένοντας το φαγητό.

|MY  BROTHER'S  BEST  FRIEND|Where stories live. Discover now