~PART 28~

1.7K 88 3
                                    


(4 μήνες μετά...)

Η κοιλιά μου έχει αρχίσει να μεγαλώνει. Είμαι σχεδόν πέντε μηνών έγκυος. Το καλύτερο είναι ότι σε μια βδομάδα παντρεύομαι.

Σχεδόν όλα είναι έτοιμα. Το μόνο που μένει είναι το νυφικό μου το οποίο θα πάρω αύριο. Ανυπομονώ να το ξαναφορέσω. Είναι μακρύ και έχει μακριά μανίκια . Η πλάτη είναι ανοιχτή και έχει μικρές λεπτομέρειες από δαντέλα όπως και το τελείωμα του. Είναι στενό όμως κάπου στη μέση μου ανοίγει και πέφτει ανάλαφρα στο υπόλοιπο σώμα χωρίς όμως να το αγκαλιάζει.

Πηρα τη κούπα με το ζεστό τσάι και βγήκα στην αυλή. Την ακούμπησα στο τραπεζάκι και καθησα στη καρέκλα. Άνοιξα την οθόνη από το τηλέφωνο μου.

Μετα από περίπου δύο ώρες ο Χάρης γύρισε σπίτι.

"Μωρό μου!"

Φώναξε και έβγαλα τη ποδιά μου φεύγοντας από τη κουζίνα. Τον είδα να κρεμά το παλτό του και πήγα από πίσω του αγκαλιαζοντας τον. Γύρισε και με φίλησε.

"Τι κάνει η πριγκίπισσα μου;"

Είπε με ένα χαμόγελο καθώς χαιδευε τη κοιλιά μου.

"Μεγαλώνει "

Με φίλησε άλλη μια φορά

"Και η βασίλισσα;"

" Ανυπομονεί για το φόρεμα της"

Χαμογέλασε και με έφερε πιο κοντά στην αγκαλιά του.

"Πιστεύεις ότι θα αποκτήσουμε δική μας οικογένεια; "

Τον άκουσα καθώς και την καρδιά του που χτυπούσε όπως την πρώτη φορά...

" Θα έχουμε δικό μας παιδάκι! "

Το πρόσωπο του έλαμπε. Ήταν σαν να έδινες σε ένα πενταχρονο το χριστουγεννιατικο του δώρο.

"Ηρέμησε βασιλιά. Το φαγητό είναι έτοιμο "

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

"Και πότε θα το πάρεις;"

" Αύριο το πρωί!"

" Δε μπορώ να περιμένω! "

Είπε με ένα πλατύ χαμόγελο η Μαρία καθώς έπινε λίγο από τη πορτοκαλάδα της

" Τι κάνει ο μπόμπιρας;"

" Κουράζει τη μανούλα. Θέλει να φάει τα πιο περίεργα πράγματα!"

"Λυπάμαι τον αδερφό μου... "

Είπε και γελάσαμε δυνατά και οι δύο.

" Ρια! "

Φώναξε ο αδερφός μου κατεβενοντας τις σκάλες. Ήρθε και καθησε δίπλα μου και με έβαλε στην αγκαλιά του.

|MY  BROTHER'S  BEST  FRIEND|Where stories live. Discover now