~PART 25~

1.7K 90 0
                                    


ΧΑΡΗΣ POV.

Ήρθε η ώρα...

Σε μισή ώρα περίπου θα ξεκινήσουμε. Ελπίζω να της αρεσει....

Της είπα να ντυθεί καλά, όμως δεν ξέρει που θα πάμε.

ΡΙΑΣ POV.

Και.... Τέλος!

Επιτέλους έτοιμη.

Κατέληξα σε ένα λευκό , μακρύ φόρεμα. Έχει ένα σκίσιμο στο δεξί πόδι, μέχρι λίγο πιο πάνω από το γόνατο.

Μου το είχε πάρει σαν δώρο η μητέρα μου όταν έγινα δεκαπέντε....

Ειχα κάνει τα μαλλιά μου μπούκλες.

Τα μάτια μου ήταν ελαφρώς βαμμένα και είχα τονίσει τα χείλη μου με ένα κόκκινο κραγιόν.

Έβαλα λίγο άρωμα και άνοιξα τη πόρτα.

Ο Χάρης φορούσε ένα μαύρο κουστούμι που του πήγαινε πολύ. Με περίμενε στη κουζίνα.

Πηρε τα κλειδιά του αυτοκινήτου και βγήκαμε από το σπίτι.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Περάσαμε τη ξύλινη πόρτα. Κοίταξα τους πίνακες και τα πολύχρωμα λουλούδια που διακοσμουσαν τον χώρο.

Μου είπε να τον περιμένω και μετά από πέντε λεπτά μου έδειξε το κλειδί του δωματίου μας.

Ανοιξα την λευκή πόρτα. Μπροστά μας βρισκόταν ένας μεγάλος διάδρομος. Στο τέλος του ηταν ένα μεγάλο παράθυρο. Πλησίασα το παράθυρο αγνοώντας τον υπόλοιπο χώρο.

Ο Χάρης ήρθε από πίσω μου και με αγκάλιασε. Έσκυψε και ψιθύρισε απαλά κοντά στο αφτί μου να κοιτάξω πίσω μου.

Το ξύλινο πάτωμα ήταν γεμάτο με αναμμένα κεριά και ροδοπέταλα. Το κρεβάτι ήταν στρωμένο με λευκά σεντόνια και τριαντάφυλλα το στόλιζαν.

Ήρθε ξανά κοντα μου με μια τούρτα. Στολισμένη με δεκαοχτώ κόκκινα κεράκια. Τα έσβησα και αυτός ακούμπησε τη τούρτα στο τραπέζι που ήταν δίπλα μας. Πήγε να τη κόψει σε κομμάτια όμως πριν προλάβει πήρα λίγη από τη σοκολάτα και του έβαλα στη μύτη.

Άρχισα να γελάω και εκείνος πήρε περισσότερη και μου την έβαλε στο μάγουλο. Ξεκίνησε και αυτός να γελάει και του έβαλα λίγη στο μέτωπο. Έβαλε λίγη στα χείλη μου και γρήγορα έσκυψε να με φιλήσει.

Τύλιξα τα χέρια μου γύρω από το λαιμό μου και αυτός με σήκωσε ακουμπώντας με στον τοίχο.

Άρχισε να κατεβαίνει και να φιλάει τον λαιμό μου. Έγυρα το κεφάλι μου προς τα πίσω. Ένωσε ξανά τα χείλη μας και του τράβηξα ελαφρά τα μαλλιά.

Με απομάκρυνε από τον τοίχο και με έβαλε να ξαπλώσω στο κρεβάτι.

"Είσαι σίγουρη;"

Ψιθύρισε κοντά στο αυτί μου και εγώ είχα ανατριχιασει. Κουνησα θετικά το κεφάλι μου και τον είδα να χαμογελά.

Επιτέθηκε για άλλη μια φορά στα χείλη μου. Το χέρι του βρέθηκε στη πλάτη μου. Άρχισε να αφαιρεί το φόρεμα και σήκωσα τη λεκάνη μου για να τον βοηθήσω.

Άρχισε να κατεβαίνει πιο κάτω αφαιρώντας ταυτόχρονα το φόρεμα. Το πέταξε στο πάτωμα και σηκώθηκε από το κρεβάτι.

Άνοιξα τα μάτια μου για να δω τι κάνει. Έβγαλε ένα μικρό φακελάκι και πλησίασε προς το κρεβάτι. Στάθηκε στην άκρη. Με κοιτούσε καθώς έβγαζε το πουκάμισο του.

Άνοιξε τα πόδια μου και μπήκε ανάμεσα τους. Άρχισε να αφήνει φιλιά σε διάφορα μέρη του σώματος μου.

"Πως γίνεται να είσαι τόσο όμορφη;"

Έβγαλε το παντελόνι του και έπειτα τα εσώρουχα και των δύο μας.  Άνοιξε το φακελάκι και φόρεσε το προφυλακτικό.

"Λοιπόν πριγκίπισσα, αν πονέσει δάγκωσε μου το χέρι"

Ήρθε πιο κοντά μου και έφερε το χέρι του κοντά στο πρόσωπο μου. Μπήκε σιγά μέσα μου και έμεινε για να συνηθίσω το μέγεθος. Δαγκωσα με δύναμη το χέρι του όμως δεν αντέδρασε.

"Είμαι εντάξει..."

Του είπα σιγά και ξεκίνησε ελαφρώς να κουνιέται.

" Π-πιο γρήγορα..."

Έκανε αυτό που του είπα.

"Γαμωτο σου Ρια..."

Μετά από λίγο τελείωσε στο προφυλακτικό. Το πέταξε και επέστρεψε στο κρεβάτι.

"Χρόνια πολλά μωρό μου"

Είπε και ξάπλωσε δίπλα μου. Τον αγκάλιασα και μας πήρε έτσι ο ύπνος.






|MY  BROTHER'S  BEST  FRIEND|Where stories live. Discover now