~PART 19~

1.9K 101 1
                                    


ΡΙΑΣ POV.

Ανοίγω τα μάτια μου. Βρίσκομαι σε ένα δωμάτια, όμως όχι το δικό μου. Οι τοιχοι είναι λευκοι και είναι γεμάτο με ξύλινα έπιπλα. Στα δεξιά μου υπάρχει ένα μεγάλο παράθυρο όμως δεν μπορώ να δω τι δείχνει.

Προσπαθώ να σηκωθώ όμως κάτι με κρατάει κάτω. Κοιτάω τη κοιλιά μου, όπου προερχόταν το βάρος, και βλέπω ένα χέρι. Σηκώνω το κεφάλι μου ελαφρώς και βλέπω τον Χάρη να κοιμάται.

Καταφέρνω να σηκωθώ. Κοιτάω πίσω μου και όταν σιγουρευτώ ότι δεν τον έχω ξυπνήσει, φτυαχνω το φόρεμα μου. Πηγαίνω προς το παράθυρο και βλέπω το σημείο που καθόμασταν χθες το βράδυ.

Ξαφνικά νιώθω δύο χέρια να τυλιγονται γύρω μου. Το κεφάλι του ακουμπάει στον ώμο μου. Αφήνει ένα φιλί στον λαιμό μου και κοιτάει προς τα έξω.

" Καλημέρα πριγκίπισσα"

"Καλημέρα"

"Πείνας;"

"Λίγο..."

"Μόνο;;"

"Πολύ..."

"Έτσι μπράβο! Θα σου δώσω μια μπλουζα να βάλεις και πάμε να φτιάξουμε πρωινό!"

Απομακρύνεται σιγά σιγά και πήγαινει  προς τη ντουλάπα. Βγάζει απο μέσα της μια μαύρη μπλούζα και μου τη δίνει

"Πάω κάτω. Όταν τελειώσεις έλα.. "

Χωρίς να πάρει απάντηση, βγαίνει από το δωμάτιο. Κοιτάω για λίγο τη μπλούζα και έπειτα αρχίζω να βγάζω το φόρεμα. Βάζω τη μπλούζα. Είναι αρκετά μακριά. Φτάνει έως το γόνατο μου!

Πηγαινω προς το μπάνιο που βρίσκεται στο δωμάτιο και πλένω το πρόσωπο μου.

Κατεβαίνω κάτω και βρίσκω τον Χάρη, με γυρισμένη τη πλάτη του προς εμένα, να κάνει κάτι στον πάγκο της κουζίνας. Τον πλησιάζω και τυλίγω τα χέρια μου γύρω του. Γύρνα και με κοιτάει.

"Είσαι πολύ γλυκούλα στα ρούχα μου"

Λεει χωρίς να αφήσει από τα χέρια του τη φετα από ψωμί και το μαχαίρι με το μέλι. Με φιλάει στο μέτωπο μου και συνεχίζει να φτιάχνει πρωινό.

"Πριγκίπισσα, κάτσε στο τραπέζι και σε λίγο έρχεται και το φαγητο!"

Τον φιλώ και κανω αυτό που μου λεει. Τον χαζεύω όσο μαγειρεύει ώσπου έρχεται προς το μέρος μου με δύο πιάτα. Αφήνει το ένα μπροστά μου και το άλλο στη θέση δίπλα μου. Φέρνει και άλλα δύο πιατα και κάθετε στη θέσει που πριν λίγο είχε αφήσει το φαγητό του. Τα δύο πιάτα περιέχουν από μια ομελέτα, ενώ στα άλλα δύο υπάρχουν φέτες ψωμιού με μερεντα και μέλι.

|MY  BROTHER'S  BEST  FRIEND|Where stories live. Discover now